n
דף הבית / בריאות / בגיל 72 ומעלה? מגיעים לכם טיפולי שיניים בחינם!

בגיל 72 ומעלה? מגיעים לכם טיפולי שיניים בחינם!

לרגל רפורמת הענק של משרד הבריאות בטיפולי השיניים לבנות ולבני הגיל השלישי, הגיעו מומחי כללית סמייל להרצאה במרכז כותר פיס בבת-ים. את ההרצאה והשיחה עם האורחות והאורחים הוביל ד"ר רומן מירצ'ן ודניאלה בוארון גודריך סייעת ואחראית מרפאה ממרפאת כללית סמייל בת ימון.

הרצאה כללית צילום רחל קלמנוביץ
צילום: רחל קלמנוביץ'

"רפורמת השיניים נכנסה לתוקף בשנת 2019, אך בשל התפרצות הקורונה ובשל מודעות ציבורית נמוכה, חלק גדול מציבור המבוגרים לא השתמש בהטבות הנרחבות, שהמדינה העניקה", אמר ד"ר מירצ'ן. "במשך שלוש שנים מרבית הציבור למעשה זרק כסף שהוא קיבל במתנה מהמדינה לפח. לכן המדינה הרחיבה את גיל הזכאות ל-72 והוסיפה טיפולי שיניים משקמים ומשמרים בחינם או בהשתתפות עצמית נמוכה".

במהלך המפגש הסבירו נציגי המרפאה למשתתפים על מגוון הטיפולים הניתנים במרפאת כללית סמייל, ההטבות לגיל השלישי במסגרת הרפורמה בטיפולים משמרים ושיקום הפה, בשתלים, תותבות ובכתרים, מחלות חניכיים, שמירת בריאות הפה והשיניים ועוד. הגברת בוארון סיפרה למשתתפים על תהליך קבלת המטופל במרפאה, התהליך הטיפולי ואפילו על רמת הסטריליזציה של הכלים והסביבה הרפואית.

ד"ר מירצ'ן סיכם: "עם העלייה בתוחלת החיים, חשוב לדאוג גם לאיכות החיים. פגיעה בבריאות השיניים מביאה במהירות לפגיעה בבריאות הכללית – כאבי שיניים מקשים על התפקוד היומיומי, לעיתים נפגעות גם יכולת הדיבור והלעיסה ומכאן קיים מדרון חלקלק לפגיעה בתזונה ובמערכת החיסון ופעילות הגוף התקינה.

פגיעה במראה גורמת גם לבדידות וחוסר רצון להתערות בסביבה שיכולה לגרום לפגיעה קוגניטיבית. הקפדה על היגיינת הפה לצד טיפולים שיניים שבשגרה וכן טיפולים משקמים ומשמרים תורמים רבות לשמירה על בריאות הפה והשיניים והבריאות הכללית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

232

ספורטאי ראשון לציון חזרו מאליפות הטאקוונדו עם 11 מדליות!

תפריט נגישות