n
דף הבית / צרכנות / לקוחות מזרחי-טפחות: להתכתב עם הבנקאי שלכם גם בוואטסאפ

לקוחות מזרחי-טפחות: להתכתב עם הבנקאי שלכם גם בוואטסאפ

מזרחי-טפחות ממשיך לצעוד נגד המגמה הרווחת במערכת הבנקאית של סגירת סניפים והרחקת הלקוחות מהבנקאים; השירות החדשני, שבשלב הראשון יהיה זמין ללקוחות סניפי ה"לייב" של הבנק, יאפשר להם קשר בלתי-אמצעי, מהיר וזמין, עם הבנקאי האישי שלהם באמצעות הוואטסאפ

WhatsApp Image 2023-03-13 at 10.41.39 (1)
חן אמסלם ודביר בנדק קרדיט אוהד רומנו

 

חדש ובלעדי למזרחי-טפחות: הבנק שחרט על דגלו תפיסת שירות ייחודית, המעמידה במרכז מערכת היחסים עם הלקוחות את הבנקאי האישי והאנושי, בתמיכה של מעטפת טכנולוגית ודיגיטלית מתקדמת, משיק שירות חדש התומך במגמה זו: התכתבות ישירה בין הלקוחות לבנקאי שלהם באמצעות אפליקציית וואטסאפ.

 

בעוד שהבנקים המתחרים סוגרים סניפים, מצמצמים את מערך השירות האנושי ומגדילים את השימוש בבוטים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להעמיק את מובילותו בשירות האנושי, המשלב באופן מיטבי ערוצים דיגיטליים מתקדמים, לטובת הלקוחות. הבוקר השיק מזרחי-טפחות, לראשונה במערכת הבנקאית, שירות ייחודי המאפשר ללקוחות הבנק להתכתב עם הבנקאי האנושי-אישי שלהם בוואטסאפ, לבקש ממנו מידע או להורות לו לבצע פעולות בחשבון, ולקבל ממנו מענה מיידי.

 

בשלב ההשקה, שירות הבנקאי האישי בוואטסאפ יהיה זמין עבור לקוחות סניפי "לייב" של הבנק בלבד. סניפי ה"לייב" של מזרחי-טפחות מאוישים בבנקאים אישיים ואנושיים כמו שאר סניפי הבנק, ומעניקים את מלוא השירותים והמוצרים מרחוק, בערוצים הטלפוניים והדיגיטליים, וללא צורך בהגעה פיסית של הלקוח. על מנת להתכתב עם הבנקאי האישי בוואטסאפ לא יידרשו הלקוחות להיכנס לאתר או לאפליקציית הבנק. הם יקבלו מספר טלפון ייעודי ויוכלו לשלוח ולקבל הודעות כתובות בזמינות גבוהה במיוחד, בימים א'-ה', החל מהשעה 7:00 ועד 20:00 בערב.

 

עם השקת השירות החדשני, מסר מנכ"ל הבנק, משה לארי: נאמן לתפיסת השירות הייחודית שלו, מזרחי-טפחות ממשיך לייצר עוד ועוד ממשקים המקרבים את הלקוחות לבנקאי האישי והאנושי שלהם.

אנחנו הבנק היחיד שלאורך כל השנים האחרונות לא סגר סניפים כמו המתחרים, אלא הלך והרחיב את הנוכחות הפיסית שלו בכל רחבי הארץ, כמו-גם את מערך השירות האנושי, תוך שילובה של חדשנות דיגיטלית, שמייצרת ערך רב ללקוחות הבנק. לא במקרה מצטיין בנק מזרחי טפחות בכל מדדי השירות, שנה אחר שנה, ומוביל בסקרי שביעות הרצון של הלקוחות מכל הסגמנטים, משקי בית ועסקים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות