n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

בשבוע הבא נחגוג את הוולנטיין דיי וזה הזמן למתנות מפנקות, מוצרי טיפוח ואיפור עם הלוק המושלם, הלבשה תחתונה, ביגוד וכל מה שאפשר כדי שנתמלא באהבה.

בתי בם
צילום: fabria1975

    NOIR G MASCARA- GUERLAIN PARIS

מסקרה מעגלת ווליום אינטנסיבי 

מסקרה לעיגול הריסים ונפח מיידי ואינטנסיבי. עמידות גבוהה עד 24 שעות. פורמולה קרמית להדגשת הריסים ללא הכבדה עליהם. מברשת במבנה אנטומי המדמה את צורתם הטבעית של הריסים. התוצאה – ריסי נוצה ארוכים ומופרדים במראה מעוגל. כולל שמן ורדי חורף. גם לריסים עדינים במיוחד.

הוראות שימוש: למראה ריסים מעוגלים, מלאים ועבים יותר, יש להניח את המברשת בשורשי הריסים כשהחלק הקמור (שמתעקל כלפי חוץ) כלפי מעלה. התחילו את המריחה תוך כדי תנועה קלה בזיגזג, ולאחר מכן משכו את המברשת בעדינות לכיוון הקצוות. תוצרת צרפת

 

NOIR G MASCARA- Credit- Guerlain, 179 ils
צילום: Guerlain

 

 

GUERLAIN PARIS OMBRE G  גרלן פריז – רביעיית צלליות אומברה ז'ה מולטי-אפקט פיגמנטציה גבוהה ועמידות גבוהה

פלטת רביעיית צלליות בהשראת פלאי הטבע. הרמוניה של גוונים תוססים בארבעה גימורים:

 סאטן אינטנסיבי, מט עמוק, פנינה זוהרת ומתכתי קורן.

 מרקם ייחודי נעים במיוחד המורכב מפיגמנטים עזים לעמידות ארוכת טווח. שמן ורדי חורף משלים פורמולה רכה ונוחה לשימוש.  אופן השימוש: התחילו עם הגוון הבהיר ביותר לעצם הגבה. מעט מאותה צללית מומלץ להניח גם בפינה העין הפנימית. בשקע העין יש להניח צלליות מעבר ולטשטש. הגוון הכהה משמש לתיחום והדגשה: קו המים, שרטוט אייליינר, מראה מעושן, וכד'. ניתן לשחק עם כל הגוונים ליצירת מיזוג מתוחכם או הפרדה מדויקת על העפעפיים בהתאם למצב הרוח. במגוון 6 רביעיות הרמוניות. תוצרת צרפת

011 אימפריאל מון.png Credit- Guerlain 299 nils
צילום: Guerlain

 

רוז'ה, שפתון תכשיט בהתאמה אישית  ROUGE G – GUERLAIN PARIS

שפתון בסדרת שפתוני הפרימיום יוצאת הדופן של גרלן, רוז'ה. פלטת גוונים רחבה ומארזי מראה מעוצבים בהתאמה אישית. פורמולה המשלבת גוון וטיפוח הודות למרכיבים שנבחרו בקפידה: חומצה היאלרונית ושרף מור לשפתיים מוחלקות ושמנמנות; שמן חוחובה וחמאת מנגו לנוחות מיידית לאורך זמן. מארזי מראה כפולה שהם גם אובייקטים אומנותיים נחשקים בעיצוב התכשיטן הפריזאי לורנץ בומר, מוצעים בנפרד לבחירה. גוון מס. 63 'רוז'ה צ'רי בלוסום' בגימור משי הוא גוון במהדורה מוגבלת שעוצב על-ידי האמנית קיוקו סוגיאורה בהשראת פריחת הדובדבן של עץ הסאקורה היפני ומעוטר בהדפס של עלי כותרת עדינים עם מגע זהוב יקר. מארז תואם נמכר בנפרד. 

ROUGE G
צילום: Guerlain

 

 

מותג התכשיטים הנחשקTOUS   מצליח שוב לרגש!

והפעם עם בושם חדש וייחודי לאישה: TOUS LoveMe THE SILVER PARFUM 

LoveMe THE SILVER PARFUM הוא ניחוח אלגנטי ומתוחכם שהודות לעלי הכותרת של זר פרחי יסמין זוהר וורדים עדינים הזורחים בשמש חמימה, הופך להיות מרכז תשומת הלב.
מושק פתייני עולה תחילה ומפנה את מקומו למנדרינה כתומה ואפרסק קטיפתי, התורמים מצידם טריות משכרת, כשלאחר מכן מתפרצים תווי עומק חמימים וכריזמטיים של עץ סנדלווד.

 

קונספט הכסף האיכותי (כסף 925) בו המותג עושה שימוש בקרב תכשיטיו,
אהוד בקרב אוהבי TOUS ומהווה השראה ישירה לבקבוק הבושם LoveMe THE SILVER PARFUM.
     

TOUS- OVE ME SILVER 329 ILS
צילום:TOUS

 

 

Irrésistible Givenchy Rose Velvet הוא הניחוח החדש של סדרת בשמי Irrésistible מבית ג'יבנשי.

רוך הוא הנועז החדש. הורד הקטיפתי עטוף בפצ'ולי לבן כדי ליצור את הבושם הפרחוני הממכר לנשים Eau de Parfum-Irresistible Rose Velvet

ניחוח זה, נפתח בדומדמניות שחורות עסיסיות, המעצימות את נשיות הקטיפה של הוורד, פרח הדגל של Irresistible. איריס מלטפת את פן הוורדים החדש עם המרקם האבקתי שלו, ומתמזגת עם פצ'ולי לבן חושני ועץ רך. זהו בושם נשי שובה לב המגלם חן מועצם.

התו העליון הוא דומדמניות שחורות; תווי האמצע הם מי ורדים, ורד ואיריס; תווי הבסיס הם פצ'ולי  עם תווי עץ .
הבקבוק חושני ואלגנטי,  עטוף בגימור ורוד, קרמי, לכה, המעורר את רוך הניחוח שבפנים.

Givenchy Irresistible Rose Velvet או דה פרפום – זמין ב-50 מ"ל ו-80 מ"ל

Irresistible – credit Givenchy, 469 ILS
צילום: Givenchy

 

  LIP BALMS –  ROSE PERFECTO  מבית ג'יבנשי.

Rose Perfectoמועשר בלחות מתמשכת לאורך כל היום ומגיע בצבעים מרעננים החושפים את היופי הטבעי של השפתיים עם 95% מרכיבים טבעיים.

תחושה מלטפת ונעימה על השפתיים הנובעת משמן ורדים, ויטמין C, פלפל ורוד וחמאת שיאה. מכיל גם חומצה היאלורונית . שילוב המרכיבים של עשרת הגוונים האייקונים מעניקים לחות ל-24 שעות , הזנה ומראה זוהר ובריא.

עם עיצוב חדש, חותמת לוגו 4G והאסתטיקה שמלווה את בית ג'יבנשי,  האודם מגיע במארז עור אמיתי בגוון רך של ורוד בז'-בז' המזכיר את קולקציות התיקים והאביזרים של הבית.
זהו אביזר קוטור בגודל כיס שניתן לשאת לכל מקום שאליו תלכו.

ROSE PERFECTO 001 2,8 G PINK IRRESISTIBLE PACKSHOT 2021
צילום: Givenchy

 

 

Laline משיקה קולקציה לקראת יום האהבה, בהשראת עולם הפרחים הרומנטי בניחוח ה warm vanilla, ניחוח מתוק וחם.

הקולקציה מעוצבת בגווני ורוד, קרם ואדום כהה, בשילוב אלמנט מרכזי המבוסס על פרח הפרג הסקנדינבי.

האיורים בקולקציה בהשראת סיפורים רומנטיים. פרח פרג מאויר לצד אלמנטים של גבר ואשה המציגים מחוות של הענקה, פרחים המופיעים במחוות זוגיות, כמו שני פרחים המתפתלים אחד סביב השני ויוצרים צורה של לב ועוד.

המחשבה שהובילה את תהליך העיצוב הייתה לייצר אוירה של נתינה ורומנטיות מבלי להיות במקום הקיטשי והברור מאליו.

בבקולקציית מוצרי הגוף: קרם גוף, קרם ידיים, מיסט לגולף ולשיער, סבון וקצף אמבט, פילינג גוף.

קולקציית מוצרי הלייפסטייל: דיפיוזר, נר זכוכית, מפיצי ריח , תיק רחצה מעוצב בגוון ורוד עתיק, חלוק פוטר, חלוק רחצה מפנק, תיק איפור מעוצב, תיק בד, קופסאות מעוצבות למארזי מתנה.

מישל גרציג בצילומי קמפיין ללין לולנטיין דיי צילום שי תמיר (3)
צילום שי תמיר

 

By Triumph

מותג ההלבשה התחתונה המוביל בעולם משיק קולקצייה רומנטית במיוחד לקראת הוולנטיין דיי

הקולקציה משלבת פריטים בצבעים רומנטיים ובשילובים של תחרות ורקמות עדינות

 קולקציית וולנטיין – דיי של טריומף היא חגיגת אהבה של כל אישה לעצמה, אנחנו לא צריכות יום מיוחד כדי לחגוג אהבה אנחנו צריכות לאהוב את עצמנו יום יום, כל היום.

 קולקציית ההלבשה התחתונה של טריומף מאפשרת לך לחגוג את עצמך ואת הנוחות שלך בכל יום, את החושניות והיופי הנשי, בדרך שלך ובסטייל שלך

 רשת ההלבשה התחתונה טריומף משיקה קולקציית וולנטיין  שמשלבת בין רומנטיות רכה לסקסיות, בשילובים של תחרות ורקמות. הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים ורכים , תמיכה אולטימטיבי תוך התאמה לכל סוגי החזה של האישה לתחושת נוחות מרבית. העיצובים רומנטיים, טרנדיים ואופנתיים ומגיעים במגוון גזרות ומידות

בין הדגמים ניתן לראות סט תחתון וחזיה בשילוב של הדפס פרחוני ותחרה, עם קאפים, חזיות ללא ברזלים בשילוב תחרות שמקנות מראה שלם, חזיה ברקמה פרחונית , מעודנת, עם קשתות תמיכה קלות ויציבות בטכנולוגיית תלת ממד, המספקות לתמיכה אולטימטיבית, חזיות מרופדות בשילוב רקמות ועוד .

טריומף חזיית תחרה מרופדת מחיר מומלץ לצרכן 379.90 קרדיט צילום יחצ חול
טריומף חזיית תחרה מרופדת. קרדיט צילום יחצ חול

 

 

ה – VELVETEEN BROW BUILDER DUET של ג'ייד, הוא מוצר גבות אשר דואג למלא מספר שימושים. לפעמים הגבות שלנו דורשות מספר פעולות שונות עד לקבלת המראה המושלם, אך זה לא אומר שאנחנו צריכות למצוא כמה מוצרים שונים ולסרבל את תהליך העיצוב. להיפך – מדובר בפעולה שאמורה להיות פשוטה וטבעית ולא אמורה לגזול יותר משתי דקות משגרת האיפור שלך.

אם הגבות שלך דלילות במקומות מסוימים ואת מחפשת מוצר שיבנה אותן מחדש בצורה טבעית – זה המוצר האידיאלי עבורך.

מדובר בעפרון דו – צדדי עמיד לעיצוב הגבות, המשלב קצה זוויתי למילוי ותיחום וקצה ספוגי ומעוגל למילוי והדגשת הגבות.

הקצה השטוח בעיצוב האלכסוני מאפשר שרטוט קל של קווים מדויקים וראש הספוגית בקצהו השני מכיל גוון טבעי, המאפשר שחרור צבע להדגשת הגבות ולמילואן.

 

  • ג'ייד VELETEEN BROW BUILDER DUET 59 שח צילום יחצ (11)
    צילום: יח"צ

 

 

 

מותג האופנה והאקססוריז PARFOIS מציג קולקציית תיקי ערב ומסיבה ליום הרומנטי בשנה, הוולנטיין:

מתיקי חרוזים מנצנצים, דרך תיקי פאייטים כסופים או צבעוניים ועד תיקי בד קלאסיים  PARFOIS  מציעה מגוון רחב של תיקים שיתאימו לכל מאורע

קולקציית התיקים של PARFOIS מציגה מבחר רחב ואופנתי של תיקי ערב ומסיבה. התיקים מגיעים בצורות שונות, גדלים וחומרים שונים- פאייטים, חרוזים, ניילון, תיקי פרווה, עור הפוך ועור "קרוקודיל", התיקים מגיעים במגוון צבעים עם חגורות מתכתיות או בד .

קולקציית תיקי הערב של המותג תשדרג כל לוק. בין אם את מתכננת וולנטיין רומנטי, עם החברות או כמתנה לאהובייך. PARFOIS מציעה תיק לכל סיטואציה.

PARFOIS פרפואה קלאץ קשיח 129.90שח, צילום יחצ חול (3)
צילום יחצ חול

 

 

לרגל יום האהבה מותג תכשיטי האופנהDANON  משיק קולקצייה חדשה של תכשיטי אהבה,

המציעה אינטרפרטציה עדכנית לצורת הלב הקלאסית ומחזירה את הפוקוס ל"נשיות".

קולקציית הוולנטיין כוללת מגוון פריטים המצופים זהב 24 קראט או כסף טהור, חלקם משולבים קריסטלים של סברובסקי

מסוגים שונים ועשויים בעבודת יד.

התכשיטים בקולקציה החדשה מכוונים זרקור אל מושג ה"אהבה", המייצר משמעות לתכשיט והופך אותו לעל-זמני. .

כל תכשיט בקולקצייה קרוי בשם "אהבה" בשפות שונות בעולם דוגמת: AMOR, AGAPI, ELSKER, AI.

דנון תכשיטים. שרשרת אגאפי 179 שח. צילום רני לוריא(2)
צילום רני לוריא

 

מותג האופנה נאוטיקה המוכר ביגוד לגברים, נשים וילדים בסגנון אורבני, בהשראת חיי העיר לצד הים. מציע מגוון פריטים בצבע האדום, כאלה אשר יכולים להתאים ללוקים רומנטיים במיוחד לוולנטיין דיי. בין הפריטים שמציע המותג ניתן למצוא שמלת קפוצ׳ון שתיראה נהדר הן עם סניקרס והן עם נעלי עקב. לצד, מעיל ״דובון״ נפוח, בצבע אדום יין, המעניק סטייטמנט ומשדרג כל לוק בסיסי. מחירים, החל מ199-599 ש״ח. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר

נאוטיקה אישה שמלה 399 שח מעיל 599 שח גבר מעיל 599 שח ג׳ינס 499 שח חולצה 199 שח קרדיט צילום זוהר שטרית
צילום זוהר שטרית

 

 

מותג האופנה הישראלי האהוב והמוכר fox מציע מגוון רחב של פריטים בפלטת צבעי אדום, יין ואדמה לכבוד הוולנטייס דיי. בין הפריטים ניתן למצוא סריגים, מעילים, ג׳קטים המגיעים בגזרות נוחות ונעימות, לצד מגוון רחב של פריטים לנשים, ילדים ולגברים במחירים נוחים כמו שרק פוקס יודע להציע. עד 79.90 על כל מחלקת הנשים והגברים, מחלקת הבייבי והילדים עד 49.90 ש״ח.

FOX מחיר 179.90שח צילום ירון וינברג (3)
צילום ירון וינברג

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות