n
דף הבית / בריאות / סמנכ"ל חדש למרכז הרפואי וולפסון

סמנכ"ל חדש למרכז הרפואי וולפסון

מינוי בכיר חדש במרכז הרפואי וולפסון: ד"ר אמיר נוטמן מונה לסמנכ"ל המרכז הרפואי

דר אמיר נוטמן צילום דוברות וולפסון
ד"ר אמיר נוטמן. צילום: דוברות וולפסון

ד"ר אמיר נוטמן, נשוי ואב לשלושה, מתגורר בתל-אביב והוא מומחה ברפואה פנימית, מחלות זיהומיות ומנהל רפואי. בששת השנים האחרונות, ניהל ד"ר נוטמן את היחידה לניטור ומידע במרכז הארצי למניעת זיהומים, משרד הבריאות.

ד"ר נוטמן הוא בוגר אוניברסיטת ת"א, שבה למד לימודי רפואה, בריאות הציבור ומינהל מערכות בריאות ואף סיים את שלושת תאריו בהצטיינות. בתפקידיו הקודמים היה רופא בכיר ביחידה לאפידמיולוגיה.

בנוסף לכך, ד"ר נוטמן הוא מרצה בכיר בחוג לאפידמיולוגיה ורפואה מונעת באוניברסיטת ת"א. כמו כן הוא חוקר אפידמיולוגיה של מחלות זיהומיות, בפרט זיהוי ומניעת התפשטות מחוללים עמידים לאנטיביוטיקה.

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון ד"ר ענת אנגל: "ד"ר נוטמן, בעל ניסיון עשיר בתחום מניעת הזיהומים והמחלות הזיהומיות מביא עימו יכולות מקצועיות וניהוליות. אני מאחלת לו בהצלחה ובטוחה שהוא יסייע בהמשך קידום החתירה למצוינות במרכז הרפואי וולפסון".

ד"ר נוטמן מסר עם מינויו לתפקיד: "אני מודה למנהלת המרכז הרפואי על בחירתה בי לתפקיד. נושא איכות ובטיחות הטיפול יקר לליבי לצד קידום מחקר וחדשנות כדרך למצוינות קלינית. בכוונתי להמשיך ולקדם את הנושאים הללו במרכז הרפואי וולפסון שנמצא בתנופה אדירה בשנים האחרונות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות