n
דף הבית / בת ים / סוף שבוע קשה לרוכבי האופנוע בחולון ובת ים

סוף שבוע קשה לרוכבי האופנוע בחולון ובת ים

4 תאונות עם 5 נפגעים התרחשו בסוף השבוע והבוקר (ראשון) בחולון ובבת ים כאשר כל הנפגעים הם רוכבי אופנוע

תאונה אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

בלילה בין חמישי לשישי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ברחוב אהרונוביץ' בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר כבן 40 במצב בינוני, מעורפל הכרה עם חבלות בחזה ובגפיים.

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א אלירן באקלו סיפר: "הגעתי ראשון לזירה וראיתי את רוכב האופנוע שוכב על הכביש כשהוא נמצא הרחק מהאופנוע. הענקתי לו טיפול ראשוני, ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ כשהוא מעורפל הכרה ובמצב בינוני ויציב".

בשבת בצהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע עם שני רוכבים שהתנגש בחלקו האחורי של רכב, בכביש 4 לצפון סמוך למחלף השבעה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא בתל השומר, 2 פצועים במצב בינוני, בהם: גבר כבן 67 , בהכרה, עם חבלות, ואשה כבת 58 עם חבלות.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א לירן אלגרבלי סיפר: "ראינו את האופנוע על הכביש בסמוך לרכב, גבר ואשה כבני 60 שכבו על הכביש , הגבר היה בהכרה וסבל מחבלות בחזה בבטן ובאגן והאשה הייתה בהכרה מלאה ונחבלה בחזה ובגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בדחיפות לבית החולים."

תאונה אמבולנס טיפול נמרץ צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במוצאי שבת בשעה 22:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב אופנוע שנפגע מרכב, ברחוב העמל בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים איכילוב, גבר כבן 40 במצב בינוני יציב ובהכרה עם חבלות בחזה ובגפיים.

והבוקר (ראשון) בשעה 06:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע שנפגע מרכב בשדרות בן גוריון פינת משה דיין בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים איכילוב, גבר כבן 60 עם במצב בינוני, עם חבלת ראש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות