n
דף הבית / צרכנות / בקיץ הקרוב חוסכים בעלויות ביטוח הנסיעות לחו"ל עם ליברה

בקיץ הקרוב חוסכים בעלויות ביטוח הנסיעות לחו"ל עם ליברה

הקיץ כבר כאן: לכבוד חופשת הקיץ, ליברה מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל חינם ברכישת טיסה או חבילת נופש באמצעות הדקה ה-90

אתי אלישקוב צילום יחצ ליברה
אתי אלישקוב צילום: יח"צ ליברה

הקיץ כבר כאן ומשפחות ישראליות רבות כבר נערכות ויוצאות לחופשות הקיץ שלהן. אז אם במקרה עדיין לא הזמנתם טיסה, זה הזמן לעשות זאת ועל הדרך לחסוך כסף בביטוח הנסיעות לחו"ל. ליברה, שחוגגת השנה 5 שנים להקמתה, מתחילה בשיתוף פעולה חדש עם חברת הדקה ה-90, במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות הדקה ה-90, יקבלו כיסוי הוצאות רפואיות חינם בביטוח נסיעות לחו"ל  למגוון יעדים, לנוסע הצעיר בהזמנה, ובכפוף לתנאי המבצע ולתקנון.

אתי אלישקוב, מנכ"לית ליברה מסרה:  "אני מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת הדקה ה-90, חלוצת התיירות המקוונת בארץ. שיתוף הפעולה החדש מאפשר ללקוח לחסוך בעלויות הביטוח במסגרת נסיעתו לחו"ל וגם להיות שקט ורגוע שבעת הצורך, כספי התביעה יועברו אליו אונליין ישירות לכרטיס האשראי שלו".

אסף דניאל, מנכ"ל חברת הדקה ה-90, מסר: "כחברה המובילה בישראל בתחום התיירות אנו תמיד מנסים לספק ללקוחותיה את הערך המוסף הנוסף מעבר לחוויית הקניה הטובה ביותר של מוצרי תיירות בארץ ובחו"ל. כך נולד שיתוף הפעולה הייחודי והבלעדי עם חברת הביטוח החדשנית ליברה אשר יעניק ללקוחות הדקה ה- 90 שקט

נפשי לא רק במעמד הרכישה אלא גם במהלך החופשה אותה רכשו בדקה ה- 90. זאת בנוסף, לאפשרות להנות בעתיד ממוצרי חברת הביטוח ליברה בתנאים מועדפים כלקוחות הדקה ה- 90. לסיום אני מאחל קיץ מהנה ובטוח בארץ ובחו"ל לכלל לקוחות הדקה ה- 90 וחברת הביטוח ליברה – טוסו בשלום ותחזרו בשלום להזמין את החופשה הבאה שלכם איתנו".

במהלך 5 השנים האחרונות שינתה ליברה את פני ענף הביטוח בישראל והובילה מהפכות צרכניות ביניהן: השקת ביטוח משכנתא במחירים שוברי שוק, שינוי מודל התמחור בענף ביטוח הרכב 'נוסעים מעט משלמים פחות', מהפיכת הניודים בביטוח הרכב,  ביטוח לחיות מחמד עם תשלום תביעות און ליין ועוד, וכעת היא גם פועלת בענף ביטוחי הנסיעות לחו"ל בדגש על חווית שירות דיגיטלי ואנושי נעימה, קלה ויעילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות