דף הבית / חדשות העיר / יוזמה עם בשר

יוזמה עם בשר

רונן דמארי

במסגרת התוכנית לקידום מערך השירות ואיכות המזון לתושבים שמוביל משה לבהר, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, הוא יזם יחד עם אגף רישוי עסקים, הווטרינר הראשי בעיר, ד"ר יהונתן אבן צור ומשרד הבריאות, קורס בן חמישה ימים לקצבים בעיר.
מטרת הקורס אשר מוצע לקצבים ללא עלות, לחדד ולחדש את אופן הטיפול בבשר, דגים ועוף בצורה ההיגיינית והמיטבית. מדובר בקורס אשר עתיד להוות דרישת סף מבחינת משרד הבריאות בבואו לשקול מתן רישיון לניהול אטליז.
משה לבהר, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים: "מטרתנו לשאוף למצוינות ולהעניק שירות מיטבי לאזרח ובשל כך אנו מובילים תוכנית, אשר מקדימה בשנתיים את הרשויות האחרות בישראל. יוזמתנו נתקבלה בידיים פתוחות ואוזן קשבת במשרד הבריאות ואני שמח כי כל הגורמים הרלוונטיים חברו ליוזמה כשלנגד עיניהם נמצאת טובת הציבור".
בסיום הקורס, יבחנו הקצבים על כל החומר הנלמד ויקבלו תעודה הסמכה ממשרד הבריאות אשר תאפשר להם להמשיך ולעבוד באופן ההיגייני והנכון.
בשלב הבא בתוכנית, ישנה כוונה לדרג את האטליזים בעיר על פי דירוג כוכבים (כוכבי איכות המזון והיגיינה). הדירוג יהיה בין כוכב אחד לחמישה כוכבים. בשלב מאוחר ידורגו בתי האוכל,  החל מאולמות אירועים דרך מסעדות ובתי  קפה.
היוזמה החדשה באה כהמשך לפעילות המבוצעת בשנים האחרונות במשרד הבריאות,  במטרה להסדיר ולאחד את כלל דרישות החוק בנושא האטליזים והדרישות השונות מכל אטליז על פי סוג הפעילות המבוצעת בו וזאת על פי הנחיות חוזר ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות.
מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר יהונתן אבן צור, אמר: "הבחירה בתחום זה אינה מקרית והיא באה כהמשך לפעילות המבוצעת בשנים האחרונות במטרה להסדיר ולאחד את כלל דרישות החוק בנושא האטליזים והדרישות השונות מכל אטליז על פי סוג הפעילות המבוצעת בו וזאת על פי הנחיות חוזר ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות".

משה לב-הר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות