n
דף הבית / בת ים / אותרו ספרי התורה שנגנבו מבית כנסת בראשון לציון

אותרו ספרי התורה שנגנבו מבית כנסת בראשון לציון

המשטרה הצליחה בתום חקירה סמויה, לאתר ספרי קודש עתיקים שנגנבו לפני כחודש מבית כנסת בראשון לציון ועצרה שני אחים תושבי ראשון לציון ובת ים בחשד לפריצה והגניבה

ספר תורה גנוב צילום דוברות משטרת ישראל

חוקרי תחנת המשטרה בראשון לציון פתחו בחקירה מואצת לפני כחודש עם קבלת דיווח בדבר פריצה לבית כנסת בעיר וגניבה של קלפים וספרי קודש עתיקים בני מאות שנים בעלי ערך סנטימנטלי וכספי רב.

בתוך כך, החוקרים בצעו מגוון פעולות חקירה סמויות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ופורנזיים מתקדמים שהביאו לחשיפת זהות החשודים.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, ביצעו אתמול (שלישי) בלשי תחנת ראשון לציון בסיוע כוחות מיוחדים, מעצר של שני החשודים- אחים תושבי בת ים וראשון לציון בשנות השלושים לחייהם ובחיפוש ברכבם הצליחו השוטרים לאתר את ספרי הקודש העתיקים והקלפים הגנובים.

בהתאם לממצאי החקירה, בכוונת המשטרה להביאם היום בפני בית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך מעצרם.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, שיבח את שוטרי התחנה על חקירה איכותית ומהירה ובכוונתו להשיב יחד עם פיקוד התחנה והמרחב במעמד חגיגי, את ספרי הקודש אל מקומם המבורך בבית הכנסת, לצד הדלקת נר חנוכה עם נכבדי המקום.

ספר תורה גנוב 1 צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות