n
דף הבית / ייעוץ / השכונות שבהן כדאי לחפש דירות בראשון לציון

השכונות שבהן כדאי לחפש דירות בראשון לציון

ראשון לציון מציעה חיים נוחים וטובים לתושביה. העיר עצמה מתפתחת במהירות ויש בה מגוון רחב מאוד של אפשרויות תעסוקה ומקומות בילוי, חוף הים תורם גם הוא לאיכות החיים וכך גם הקרבה לתל אביב. ברחבי העיר מתבצעים שלל פרויקטים של התחדשות עירונית, וגם בנייה חדשה – למשל בפרויקט ה-1,000 – מוסיפה דירות ואפשרויות. בעמוד זה תמצאו המלצות לגבי השכונות שהכי כדאי לחפש בהן דירות בראשון לציון.

Choosing right house

 

 

רמת אליהו

רמת אליהו היא השכונה הוותיקה ביותר בחלק המערבי של ראשל"צ. היא נוסדה כבר ב-1936, ולאחר קום המדינה קלטה עולים רבים, גם מרומניה וגם מארצות המזרח (ומאוחר יותר גם מאתיופיה). השכונה עוברת מתיחת פנים משמעותית על בסיס תוכנית פינוי-בינוי מקיפה ולכן מהווה אופציה אטרקטיבית לכל מי שמחפש או מחפשת דירות בראשון לציון.

ראשונים

עוד שכונה ותיקה שמתאפיינת בין השאר באוכלוסייה דתית יחסית גדולה. זוהי שכונה מרכזית מצד אחד, ומצד שני סמוכה לתחנת הרכבת ראשונים ולכביש 431. עוד יתרון של מגורים בשכונת ראשונים הוא מוסדות החינוך האיכותיים שבה.

אברמוביץ'

שכונה שלווה בחלק הצפוני של ראשון לציון, בין רחוב הרצל לז'בוטינסקי, ומדרום לנחלת יהודה היוקרתית. הבנייה הנמוכה והצמחייה הרבה מקנים לשכונת אברמוביץ' צביון כפרי ואיכותי, וכך גם בתי הספר בשכונה.

קדמת ראשון

שכונה ממזרח לאברמוביץ' שמוכרת גם בשם "גני אסתר". בשכונה זו יש בניינים רבי קומות חדישים ודירות עם מפרט עכשווי ומרשים. בהתאם מגיעה לשכונה אוכלוסייה חזקה, שמזהה את ההזדמנות לרכוש דירה יוקרתית במחיר סביר יחסית, ובפרט בהשוואה לתל אביב.

צמרות

צמרות היא אחת מהשכונות שמרכיבות את שיכוני המזרח. צמרות, וגם כלניות הסמוכה לה, הן שכונות קטנות למדי שמהוות פרבר במובן הקלאסי של הפרברים ומתאפיינות בחיי קהילה נעימים. רמת מחירי הנדל"ן בשכונה נמוכה, ולכן היא מומלצת לכל מי שמחפש דירות בראשון לציון ולא רוצה לשלם סכום גבוה מדי.

רמב"ם

שכונה גדולה מאוד – כ-32,000 בני אדם – במרכזה של ראשון לציון. החלק הדרום מערבי של שכונת רמב"ם הוא המתחם שממנו התפתחה העיר עוד במאה ה-19. במאה ה-20 סבלה השכונה מהזנחה מתמשכת, אולם כיום נהנית רמב"ם מתנופת פיתוח ונחשבת לאחת המתקדמות בראשל"צ – וגם אחת השכונות המבוקשות.

איך בוחרים דירות בראשון לציון?

חיפוש דירות בראשון לציון, בדיוק כמו דירות בבאר שבע או בחריש או בחיפה, מחייב תשומת לב למספר פרמטרים חשובים. הראשון הוא נגישות תחבורתית, כשבהקשר של ראשל"צ כדאי לעדיף דירות בקרבת נתיבי איילון או כביש 4, או לחילופין כאלה שניתן להגיע מהן במהירות ובנוחות לתחנות הרכבת של העיר ולתחנות הרכבת הקלה (גם אם הקו הירוק יגיע לראשל"צ רק בעוד מספר שנים). הפרמטר השני הוא איכות מערכת החינוך בכל שכונה, ועוד שיקול רלוונטי הוא תוכניות הפיתוח העתידיות בכל אזור.

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות