n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / ניווט לזכר שני נווטי מועדון ראשון לציון, התקיים ביער בן שמן

ניווט לזכר שני נווטי מועדון ראשון לציון, התקיים ביער בן שמן

הישגים לחברי מועדון הניווט ראשון לציון והשפלה בליגת ניווט המואץ (ספרינט) שהיתה ביום שישי בכפר הנוער בן שמן. בשבת, ארגן המועדון את הניווט לזכרם של טל גרוסמן ואבנר צור

4
אלמנתו ובנותיו של אבנר צור בחזית אוהל ההנצחה- צילום: מועדון ניווט, ראשון לציון והשפלה

בשבת האחרונה, אירגן מועדון הניווט ראשון לציון והשפלה, את הניווט לזכרם של טל גרוסמן ואבנר צור ביער בן שמן שכרגיל נערך במתכונת של 'סקור'. היו בו 25 תחנות בעלות ניקוד לא זהה ולנווטים/ות, הוקצה זמן של שעה אחת כשאיחור גורם ל-'קנס' – הפחתה של נקודה על כל דקה.

המנצח בין הגברים עד גיל 40 היה גאורגי אילגץ' ממועדון ניווט אס"א ת"א שצבר 44 נקודות מתוך 80 הנק' האפשריות. בין הנשים עד גיל 40 ניצחה מרינה מאירקוביץ' ממועדון טכניון כרמל. חבר המועדון דניאל שרון זכה במקום השלישי בין הגברים בגיל 40-50 כשצבר 39 נק'. כמו כן התקיים מסלול ניווט למשפחות עם תשבץ חידות על 2 המונצחים.

יממה קודם לכן, רשמו נווטי ראשון לציון הישגים בליגת הניווט המואץ (ספרינט) שהיתה ביום שישי  בכפר הנוער בן שמן. לודמילה גלוזשטיין חברת המועדון ניצחה במסלול לבנות 40 כשעברה 3.3 ק"מ בזמן של 23:20 ד'. ולרי גלוזשטיין היה שני במסלול לבני 50 כשעבר 3.3 ק"מ בזמן של 18:12 ד' וחן נירן היה שני במסלול לבני 60 כשעבר 2.5 ק"מ בזמן של 21:14 ד'.

3

מימין: חן נירן, עם חברי מועדון ניווט לב השרון- דניאל שרון וחגי לדרר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33

הזוג גלוזשטיין מראשון לציון עם הישגים במחזור הניווט האחרון

תפריט נגישות