n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / רס"ן ל' מחולון – מצטיינת מערך התמרון

רס"ן ל' מחולון – מצטיינת מערך התמרון

הקצינה המוערכת שנמצאת במערכת הצבאית כבר 20 שנה, קיבלה את אות מערך התמרון לשנת 2021

רסן ל' מחולון צילום דובר צהל
צילום: דובר צה"ל

ל' בת 38, נשואה ללירון והשניים מתגוררים חולון עם שני ילדיהם. היא התגייסה בשנת 2002, ובחודש ינואר הקרוב תציין 20 שנה לשירותה בצה״ל!

רב סרן ל׳ חוותה אירועים רבים בשירות, עליהם לא ניתן לפרט. על מלחמת לבנון השנייה, בה לקחה חלק, היא יכולה רק לספר כי: ״במהלך מלחמת לבנון השנייה כל החלומות הרעים והטובים מתגשמים״.

במלחמה חוותה חוויה משמעותית ומעצבת שהובילה אותה למקום בו היא נמצאת היום, ולשירות המשמעותי ורב השנים בצה"ל.

באחרונה הציגה רב סרן ל׳ לרמטכ״ל את היכולות שהיא מביאה ליחידה בה משרתת וכתוצאה מכך הבינה את גודל תפקידה – ל' מגשימה חזון ומשפיעה על כל צה״ל בתפקידה.

במסגרת תפקידיה בשטח, הייתה רב סרן ל׳ קצינת המודיעין הגדודית השנייה בצה"ל כאישה. בכל פעם שסגרו בפניה דלת וטענו כי נשים לא יכולות לשרת בתפקיד מסוים, ל' נלחמה כדי לפתוח חלון ושירתה בהם בהצלחה.

בכל יום ל' מוכיחה מחדש לנשים הצעירות שגם אם הן שומעות לא מכל עבר, הן יכולות לעשות הכל. על ההישגים המשמעותיים בפעילויות מבצעיות בהן לקחה חלק, רב סרן ל' מקבלת את אות מצטייני מערך התמרון לשנת 2021.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-16 at 12.24.23_fb118a8c

במוצ"ש: לזרוס רוצה לעלות ליגה!

תפריט נגישות