n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: סגן ראש העיר אבי חיים רוצה שהדגל יונף בכל גני הילדים

ראשל"צ: סגן ראש העיר אבי חיים רוצה שהדגל יונף בכל גני הילדים

אבי חיים: "כשילדים יניפו את הדגל בתורן, וישירו את ההמנון ביחד, אני ארגיש סיפוק גדול שהייתה לי תרומה בכך, אושר גדול, התרגשות וצמרמורת"

הדגל. צילום פרטי
הדגל. צילום פרטי

"אני מאמין שאת הערכים של ציונות ואהבה למולדת משרישים מהגן וכשעושים את זה מוחשי, זה מלמד עוד יותר" כך מסביר סגן ראש העיר אבי חיים את הצעתו לסדר המרגשת שהוציא היום בבוקר, בדבר הצבת תורן בגני הילדים ועריכת טקס הנפת דגל ישראל בגני הילדים בעיר.
"יש משפט של יאנוש קורצ'אק שאומר "הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים" מסביר חיים את הצעתו לסדר, "אני מאמין שהחינוך מתחיל מגיל הגן, כך גם אהבת המולדת והציונות, בגיל הגן רק צריך לעשות את זה יותר מוחשי, כשילדים יניפו את הדגל בתורן, וישירו את ההמנון ביחד, אני ארגיש סיפוק גדול שהייתה לי תרומה בכך, אושר גדול , התרגשות וצמרמורת".

סגן ראש העיר אבי חיים. צילום פרטי
סגן ראש העיר אבי חיים. צילום פרטי

 

בהצעה לסדר שהעביר הבוקר כתב חיים:

"דגל מדינת ישראל הוא הדגל הרשמי והדגל הלאומי של מדינת ישראל, אשר מייצג את המדינה, ריבונותה ואחדותה.
כילד אני זוכר את החשיבות וההתרגשות בהנפת דגל ישראל, תוך שירת ההמנון בגאווה בבית הספר בכל בוקר. כבר אז הנחילו את ההזדהות והכבוד לסמלי המדינה. משכך, הצעתי הינה להציב תורן עם דגל ישראל בכל אשכול גנים ובמעונות העירוניים, וזאת בכדי לקיים את הטקס המבורך על כל פרטיו, קרי הנפת דגל ישראל ושירת ההמנון כבר מהגיל הרך ושילוב האמור לעיל בתכנית החינוכית.
אני רואה לנכון להכיר בגני הילדים והמעונות בראשון לציון, כמוסד חינוכי כבר בגיל זה לשם הנפת דגל ישראל. כמו כן, ההצעה מועברת בשיתוף ונכונות מינהל החינוך לבצע זאת, שכן כולנו יחד רואים את החשיבות החינוכית בדבר, והטמעה כבר מהגיל הרך.

משכך, אבקש לקבל הצעתי לאור חשיבותה וזאת בכדי להנחיל את סמלי המדינה כבר מהגיל הרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חוף הים בת-ים צילום דוברות עיריית בת ים

ראשון לציון: לא להגיע לחוף הים

תפריט נגישות