n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / "מבצע סבתא" לטובת הקשישים בחולון

"מבצע סבתא" לטובת הקשישים בחולון

יוזמה מרגשת שבמסגרתה 80 נשים מחולון מכינות אחת לשבועיים תבשילים חמים ל־קשישים עריריים בעיר.

4
מבצע סבתא- צילום: שרית דגן בן דניאל

שמרית קינן גוילי, סטודנטית בשנה ב בתוכנית לתואר ראשון בהוראת אנגלית במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, משתתפת ביוזמה שבמסגרתה 80 נשים מחולון מכינות אחת לשבועיים תבשילים חמים לקשישים עריריים בעיר.

שמרית מספרת: "אחת לשבועיים אנחנו מכינות רשימה וכל אחת בוחרת מהתפריט מה היא תבשל. את המצרכים אנחנו מקבלות מתרומות של אנשים פרטיים וחלק אנחנו קונות בעצמנו. במסגרת היוזמה אנחנו גם מגיעות לבתים של הקשישים, מבקרות אותם ומארחות להם חברה. התגובות של הקשישים, שרובם בודדים, מרגשות אותנו בכל פעם מחדש".

את היוזמה החלה לפני כארבע שנים שרית דגן בן דניאל, תושבת העיר, שהחלה את המבצע לאחר שאיבדה את שתי סבותיה. בדידותם של קשישי העיר נגעה לליבה, ובשלב הראשוני היא גייסה חברות ליוזמה ובמשך השנים מעגל המתנדבות גדל. היוזמה שבה משתתפת שמרית קינן גוילי מתקיימת כחלק מתוכנית הלימודים לתואר ראשון בחינוך במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט.

ד"ר עדית ליבנה, ראש היחידה ליזמות סטודנטים: "במסגרת הלימודים כל סטודנט מגבש ומיישם יוזמה שיש לה משמעות חינוכית או חברתית. זה חלק מהחזון שלנו, שלפיו יזמות היא חלק בלתי נפרד מהכשרת מורים וגננות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

lag ba omer post

אירועי ל"ג בעומר 2024 בחולון

תפריט נגישות