דף הבית / חדשות העיר / הצעה: מצלמה כגורם מרתיע

הצעה: מצלמה כגורם מרתיע

רונן דמארי

לדבריו של דורון אוזן, בשנה האחרונה נחשפים בשעות הלילה המאוחרות תושבי שכונת נחלת יהודה, המתגוררים בסמיכות לכביש שדרות הציונות, לנסיעה פראית של מספר כלי רכב החוצים את הכיכר הגדולה ממזרח למערב, תוך סיכון ורעשים אדירים של חריקות בלמים אשר מפריעים למנוחת תושבי השכונה.
הוא מתאר כי לא פעם כתוצאה מהנסיעה המסוכנת, המכוניות פגעו בגדרי הבטיחות של הכיכר והדבר תוקן ע"י העירייה מספר פעמים. אוזן מציין כי תושבי השכונה התקשרו לא פעם למוקד 106, אך התשובה הייתה שהמשטרה אחראית על הטיפול במקרה זה ולא החברה לביטחון.
בסופו של דבר, פנתה אל אוזן קבוצת תושבים וביקשה את התערבותו בנושא.
חבר המועצה פנה למשטרה וביקש כי תגביר את הסיורים במקום אך לדבריו: "המשטרה מגיעה אך זה לא נותן את הפתרון, צריכה להיות אכיפה יותר רצינית ועקבית במקום כאשר יודעים שמדובר בתופעה שחוזרת על עצמה בממוצע של שלוש פעמים בשבוע לפחות".
בהצעה שהגיש אוזן להנהלת העיר, הוא מבקש כי במסגרת המצלמות של תוכנית "מבט ראשון", העירייה תציב מצלמה בכיכר ותוכל לפקח על מה שקורה ובכך תוכל לאתר את כלי הרכב שעוברים את העבירות החמורות באופן מיידי ולהעביר את האינפורמציה למשטרה ובכך לטפל בבעיה אחת ולתמיד.
אוזן: "מבדיקה שערכתי, נכון להיום לא מתוכנן להציב מצלמה במקום זה ולכן ביקשתי שתוצב מצלמה באופן דחוף לטובת תושבי השכונה ולבטיחותם של הולכי הרגל וחובבי הספורט וההליכה שעלולים להיפגע מכלי הרכב וכמובן למנוע את הרעש הלא סביר בשעות הלילה מחריקות הבלמים. בזכות פנייתי לפני כחודשיים הוקמו במפרים לאורך שדרות העצמאות מול מתחמי בתי הספר כדי שהנהגים יאטו את נסיעתם והפעולה מוכיחה את עצמה, נמשיך לדאוג לביטחון ילדינו"

מהעירייה נמסר: "הפתרון לסוגיה מצוי בסמכות משטרת ישראל".
מהמשטרה לא נמסרה כל התייחסות.

דורון אוזן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות