דף הבית / כללי / עשתה את זה שוב

עשתה את זה שוב

המתעמלת האומנותית הטובה ביותר בישראל השייכת למועדון הפועל ראשון לציון, הוסיפה לארון המדליות העמוס שלה עוד ארבע בתום תחרויות גביע האתגר במינסק – בלארוס. היא זכתה במדליית זהב, מדליית כסף ושתי מדליות ארד.

את מדליית הארד הראשונה, קטפה אשרם, בתחרות הקרב-רב שנערכה ביום שבת כשקיבלה ציון כולל של 86.65 נקודות (21.9 באלות, 20.35 בסרט, 21.9 בכדור ו-22.5 בחישוק). מי שהקדימו אותה הן ה"צמודות" של אשרם בכל תחרות- האחיות דינה וארינה אברינה מרוסיה.

ביום ראשון המשיכה אשרם את היכולת הנפלאה וזכתה לעמוד בראש הפודיום אחרי שסיימה ראשונה בתרגיל החישוק עם ציון של 23.50 נקודות כשהיא מקדימה את האחיות אברינה. בהמשך זכתה במדליית הכסף בתחרות האלות עם ציון של 23.40 כשהיא שנייה לדינה אברינה. בתרגיל הכדור, סיימה אשרם שלישית עם ציון של 22.9 נקודות כששתי האחיות הרוסיות לפניה בתור. את המדליה האחרונה פספסה אשרם כשסיימה רביעית בגמר תחרות הסרט עם ציון של 20.35 שלא הספיק להגיע לפודיום. התחרות במינסק, היא הכנה לקראת אליפות העולם שתיערך בעוד כחודש בבאקו. אשרם כזכור, היא סגנית אלופת העולם לשנת 2018 וכמובן שהמטרה שלה השנה היא להגיע פעם נוספת אל הפודיום של הבמה המרכזית של ההתעמלות האומנותית. גם במינסק כמו תמיד, לוותה אשרם על ידי צמד המאמנות המוכשרות שלה: איילת זוסמן ואלנה קופילנקו.

מוכנות לאליפות העולם. אשרם בין זוסמן וקופילנקו- צילום הפועל ראשל"צ
מוכנות לאליפות העולם. אשרם בין זוסמן וקופילנקו- צילום הפועל ראשל"צ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות