n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / השרה לאיכות הסביבה הגיעה לראשון לציון לבחון את מפעל הפסולת

השרה לאיכות הסביבה הגיעה לראשון לציון לבחון את מפעל הפסולת

הבוקר הגיע השרה להגנת הסביבה עידית סילמן לפגישה עם ראש העיר רז קינסטליך. הנושא העיקרי שעמד על הפרק הוא הקמת מפעל הפסולת במערב העיר

WhatsApp Image 2023-02-09 at 14.53.23
צילום: דוברות העירייה

לאחר מאבק ממושך של עיריית ראשון לציון נגד הקמת מתקן הפסולת בשפד"ן, אשר כידוע דחה  בית המשפט את העתירה, https://bit.ly/3j2MPRn הגיע הבוקר השרה לאיכות הסביבה עידית סילמן לביקור בעיר. תושבים רבים הגיעו לדבר עם השרה בדבר בכיה לדורות בנושא הקמת מפעל הפסולת.

ראש העיר רז קינסטליך שיצא עם השרה לסיור מסר:
"שמחתי לארח היום את השרה להגנת הסביבה – עידית סילמן ומנכ״ל משרדה – גיא סמט והנהלת המשרד הבכירה, בעיר ראשון לציון.

עם הקמת הממשלה החדשה, עבדנו ביתר שאת בכדי שהשרה תגיע אלינו בהקדם מפני שמדובר באחד הביקורים החשובים ביותר עבורנו ובבסיסו עמדה הצגת ההתנגדות העירונית שלנו להקמת מתקן הפסולת ליד השפד״ן.

במהלך הביקור סיירנו בשטח בו צפוי להיות מוקם מפעל הפסולת והצגתי לשרה, יחד עם הנהלת העירייה, את הפגיעה הפוטנציאלית בתושבי ותושבות העיר ואת הנזק הסביבתי שמתקן הפסולת במתכונתו הנוכחית, עלול להביא עימו.

השרה הבטיחה לבחון את הנושא ואת הטענות שהעלנו בפניה והדגישה כי היא התרשמה מהמאבק שאנו מקיימים בארבע וחצי השנים האחרונות.

בנוסף שוחחנו על נושאים בוערים נוספים עבורנו, ביניהם הגבלת הטיסות מעל העיר, הגברת הפיקוח והאכיפה כנגד המפגעים במקום ועוד.

אני רוצה להודות לשרת המשרד להגנת הסביבה – עידית סילמן ואנשי משרדה. נוכחתי לפגוש שרה מקצועית וקשובה ואני בטוח שתסייע לנו במאבקנו הצודק"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות