n
דף הבית / עסקים בכותרות / קצת על לימודי פולסטאק

קצת על לימודי פולסטאק

מפתח פול סטאק הוא כאמור מפתח על, אשר כולם רוצים אותו. מי שמתחיל בכל הנושא של לימודי פול סטאק צריך להיות בן אדם בעל כישורים מרובים, יכולות של תקשורת ושל ניהול צוותים, ניהול זמנים והכי חשוב, ניהול של פרויקטים מקצה אל קצה.

קרדיט תמונה FREEPIKarchitect-working-with-virtual-3d-projection
קרדיט תמונה FREEPIK

היתרון הכי בולט והמרכז של מפתח Full Stack היא כמובן העובדה שהמפתח יודע לעבוד על הצד של השרת ועל הצד של הלקוח, ולהעניק מענה מצויין בשביל כל הקצוות אשר יש בפרויקט. בזכות כל הדברים האלה, כדי להתפתח עוד ולהתחיל קורס פולסטאק עליכם להיות עם כישורים וידע, וכמובן שכמו בכל תפקיד שיש בהייטק צריך ניסיון. במאמר הזה נשפוך קצת אור על מי הוא ומה הוא מפתח פולסטאק ומה רמת הידע אשר נדרשת מכם בשביל ללמוד להיות מפתחי על?

 

AngularJS

כשמדובר על לימודי פול סטאק ניתן לדבר על AngularJS, שזה Framework שזה בעצם קוד פתוח אשר מבוססת על שפת Java Script של גוגל. הטכנולוגיה משמשת בשביל מפתחים עבור בניית אתרים ואפליקציות ווב בצד כמובן של ה- Front End, הדסקטופ והמובייל וגם למעשה בשביל פיתוח אפליקציות לצד השרת מסוג ה -SPA.  אנגולר פותחה בשנת 2010 ומאז בגלל היעילות המאוד גבוהה שלה והפופולריות אשר היא צברה נוצרו שלל גרסאות חדישות שמשפרות את אנגולר יותר ויותר לפי הדרישות של השוק. התחזוקה של השפה והיצירה של הגרסאות החדשות והמשפורות מתבצעות בעיקר על ידי חברת גוגל בנוסף אל הקהילה התומכת של המתכנתים שמעורבים בצורה מאוד ישירה בכתיבה של הקוד ושל הגרסאות החדישות. הפופולריות של אנגואלר התחילה באותו רגע שגוגל התחילה לקדם את אנגולר החל משימושים נרחבים בטכנולוגיות גם מהצד של המפתחים שלא קשורים בכלל לגוגל, מתי שהם נחשפו אל האופי של הפעולה החדשני והטכנולוגי, והפתרונות שהוא מספק הדרך הייתה ממש ממש מהירה לזה שהטכנולוגיה אכן תהיה בשימוש מאוד נרחב בקרב הקהילה של המפתחים בכל עולם ההייטק ובגלל זה ניתן לראות שילוב במגוון גדול מאוד של אתרים ואפליקציות שהן הכי חדשניות בעולם.

רמת הידע הנדרשת

לפני שאתם בכלל מחליטים להתמקד בלימודי פול סטאק, קודם עליכם לשאול את עצמכם האם בכלל יש לכם את כל המאפיינים האישיים אשר דרושים בשביל להתמודד עם כל העבודה. מפתחים של Full Stack צריכים כמובן להיות אנשים בעלי חוש אנליטי, ויכולת טבעית אל תשומת לב לפרטים הקטנים. בנוסף חשוב עליהם להיות מאוד סבלניים ולאהוב ללמוד כל הזמן ולהתפתח  כמה שיותר כל הזמן. כשמדובר בפן הטכני של הדברים, אפשר לומר שחשוב מאוד שיהיה לכם את הידע בעבודה של מינימום שפת קידוד כאשר מדובר בצד האחורי, ושפה של קידוד בצד הקדמי. בנוסף לזה, HTML ו- CSS, הם בסיסיים מאוד לפיתוח של אתרים אז אתם כמובן תזדקקו לדעת את שניהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות