n
דף הבית / ייעוץ / הכירו את המרכז למרצים ולסדנאות

הכירו את המרכז למרצים ולסדנאות

בימים בהם מדברים על בינה מלאכותית אשר יודעת לענות על כל שאלה, ובתקופתנו בה כבר מזמן הורגלנו להעלות שאילתת חיפוש אל הרשת ולמצוא לה אינספור תוצאות בשבריר השנייה; הרי שכל אחד ואחת מאתנו צורכים מידע בקצב מסחרר.

המרכז למרצים ולסדנאות
haalo

על אף כל אלו, ניכר שהיינו ונותרנו צרכני מידע שגם מבקשים לקבל אותו בדרכים מפולפלות, בדרכים מעניינות וכאלו שמתניעות בתוכנו את יצר הסקרנות. אם תשאלו את הצוות המקצועי של 'הלו' – המרכז למרצים ולסדנאות, הרי שכולם וכולן יגידו פה אחד כי אחת מן הדרכים הפופולריות לצרוך מידע ובאופן שהופך את כל המאורע לאטרקציה נהדרת, היא הרצאה.

זהו בדיוק הקו שמנחה את צוות הלו מתחילת דרכה של סוכנות המרצים ועד היום. לצד מרצים ומרצות ידוענים המוכרים בכל בית בישראל, הרי שתמצאו גם שפע של שמות ופרצופים שאינם מופיעים על גבי מסך הטלוויזיה.

זאת כיוון שסוכנות הלו פועלת למען הנגשת המידע מאנשי יודעי דבר על צרכני המידע. הסוכנות פועלת במרץ כך שגם המרצים והמרצות שאינם ידועים לציבור, אך שמחזיקים בידע נרחב וביכולות ביטוי סוחפות, יקבלו את הבמה הראויה להם. וכן, גם צרכני המידע, יקבלו מרצים ומרצות ראויים להרצאה מרתקת ומלמדת.

התאמה מלאה לצרכי הלקוחות

בסוכנות המרצים הלו, לא תמצאו רק מאגר מרצים, כי אם שירות מקצועי ואישי שבא במטרה להבטיח לכם את התמורה המלאה לכספכם.

הדבר בא לידי ביטוי ברצון להתאים את המרצים והמרצות במדויק לצרכי ורצונות הלקוחות. לצד מאגר המרצים, תוכלו לפנות ישירות אל הצוות לצורך שיחת שירות, ייעוץ ואפיון מלאה.

כבר במהלך השיחה, הצוות יפעל למען התאמת עד 5 מרצים ומרצות לכל היותר, אשר יכולים לענות במדויק על כל אשר הוגדר בשיחה.

שירות ייחודי לסוכנות הלו ניכר בעובדה שהיא פועלת גם לאיתור ומציאת מרצים ומרצות שאינם נמצאים במאגר. למעשה, לקוחות הסוכנות יכולים לפנות דרכה לכל אדם בו הם חפצים להרצאה הן בישראל והן מעבר לים.

מענה על כל נושא

הלו פועלת בכל עת ליצירת מאגר הרצאות העונה על שורה רחבה של נושאים.

בסוכנות תמצאו נושאים מוכרים וחשובים למועדים ייחודיים לאורך השנה כגון הרצאות ליום האישה או הרצאות לחודש הגאווה, לצד זאת גם הרצאות הפונות למגזרים שונים לפי בחירה כמו הרצאות למגזר הערבי והרצאות למגזר החרדי.

בין כל אלו, הרי שהסוכנות מציעה שפע של אפשרויות להרצאות לפי נושאים נוספים ופרטניים מתחומי השיווק, דרך הרצאות אקטואליה, הרצאות הנוגעות לחדשנות ועד להרצאות להקניית מיומנויות שונות כגון שפת גוף.

בניית סדנאות לארגונים וחברות

סוכנות המרצים מתהדרת בשם המרכז למרצים ולסדנאות, ואכן לצד מחלקת ההרצאות, ישנה מחלקה העובדת במרץ אל מול מגוון ארגונים וחברות, וזאת לצורך בנייתן של סדנאות בהתאמה אישית מלאה.

סדנאות עובדים הן למעשה הרצאות, אך מדובר לרוב במספר ימים שיחדיו מקנים למאזינים והמאזינות מיומנויות שונות. כך למשל, סדנת מיומנויות ניהול או סדנת NLP, אלו הן סדנאות הנחשבות לנפוצות בקרב ארגונים רבים.

הפונים לסוכנות הלו אינם מחויבים לבחור בסדנה מסוימת, ובאפשרותם ליהנות מן היכולת לבנות את הסדנה על בסיס אפיון והתאמה אישית מלאה.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות