n
דף הבית / בריאות / האם יחידת ההפריה באסותא ראשון לציון בדרך להיסגר?

האם יחידת ההפריה באסותא ראשון לציון בדרך להיסגר?

משרד הבריאות יזמן את אסותא ראשון לציון לשימוע, בהמשך לדוח הבקרה שערך המשרד במכון להפריה חוץ גופית בבית החולים

אסותא ראשצל הדמיה איכות גבוהה
צילום: יח"צ אסותא

ד״ר הגר מזרחי, ראשת חטיבת הרפואה במשרד הבריאות, הודיעה אתמול (ד׳) כי לנוכח ממצאי דו"ח הבקרה שערך המשרד בבית החולים אסותא ראשון לציון, היא שוקלת להורות על סגירה מלאה או חלקית של יחידת ההפריה החוץ גופית בבית החולים.

‎בעקבות אירוע הבטיחות שגרם להחזרת עוברים שגויה באסותא ראשון לציון, נערכה ביחידה בקרה של משרד הבריאות. על פי דוח הבקרה, קיימים נושאים העומדים בסטנדרט הרפואי ונדרש לשמרם, ומאידך קיימים תחומים בהם נמצאו ליקויים בטיחותיים משמעותיים שתיקונם נדרש באופן מיידי.

‎בהתאם לדוח הבקרה, הנושאים המחייבים טיפול מיידי הינם ליקויים הנוגעים לבטיחות הטיפול וכן ליקויים הקשורים לתהליכי זיהוי מטופלות ולתיעוד רפואי חסר. בין השאר נמצא כי התקינה ביחידה חסרה, כי היחידה סובלת מצפיפות פיזית ומתשתיות הנדסיות שאינן בהלימה לכמות המקרים המטופלים ביחידה, וכי כל אלה מהווים גורמים תורמים לליקויים בבטיחות הטיפול.

סאגת החלפת העוברים לא הסתיימה ואתמול קבע בית המשפט כי תתבצע בדיקת רקמות גנטית על מנת לוודא באופן מוחלט מי ההורים הביולוגיים של העוברים, זאת בניגוד לרצונה של האישה שכבר נמצאת בהריון מתקדם ולמרות טענותיה, עירעורה נדחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות