n
דף הבית / עסקים בכותרות / אגו פאוור ישראל – הסוד במותג מנצח טמון בסוללה מנצחת

אגו פאוור ישראל – הסוד במותג מנצח טמון בסוללה מנצחת

שוק כלי הגינון המכניים במתכונתו הקלאסית, מוכרת לנו בעיקר ככזה המבוסס על דלק. החל ממסורים חשמליים, דרך מפוחי עלים ועד למכסחות דשא ממונעות. בעיקר בשנים האחרונות, ובהתאם למגמה הירוקה השוטפת את העולם, גם ענף כלי הגינון חווה שינויים ותמורות משמעותיים כאשר הוא מציע מגוון עשיר ורחב של מוצרים חשמליים נטענים.

אגו פאוור ישראל – הסוד במותג מנצח טמון בסוללה מנצחת
תמונה: מטעם אגו פאוור ישראל

אחת מן החברות המתבלטות בתחום מוצרי הגינון היא אגו פאוור העולמית ולה שלוחה גם כאן בארצנו הקטנה. עם אתר הגדוש בשפע של כלי גינון, אחת מן השאלות המתבקשות היא – איזו בשורה שונה היא מביאה אל מול הגופים הנוספים הקיימים בשוק? לכך יש מספר תשובות, אך אחת מן הבולטות שבהן היא הסוללה.

סוללת ליתיום ייחודית

מעבדות אגו פאוור שקדו במרץ על פיתוחה של סוללת ליתיום בעלת מבנה ייחודי ובלעדי בעולם.

כל סוללה בפירמות אחרות, בנויה בצורת תיבה עם פאות ישרות מלבניות או מרובעות כאשר המחיצות הסוגות אותן הן ישרות. אחד מן הדברים שחשוב להבין, הוא כי סוללות ליתיום מושפעות לרעה כתוצאה מתנאי חום ממושכים. הסוללה מתחממת, נפגמת וכתוצאה מכך מתרוקנת מהר יותר. במקרים רבים, חימום תכוף אף פוגע ביעילותה של הסוללה ומצריך את החלפתה.

כדי להאריך את אורך חיי הסוללה, שקדו במעבדות אגו פאוור על מבנה קשתות חלופי ובו מותקנת הסוללה. סידור שכזה, אפשר לסדר את תאי הגלילים של הסוללה באופן שאפשר נגישות רבה יותר לזרימת אוויר – דבר אשר מבטיח את צינון הבטרייה ואת המשך יעילותה ותקינותה.

אלמנט נוסף שהתווסף אל הסוללה, הוא שכל פס סוללה צופה בחומר כימי מסוים שאף האיץ את פליטת החום מן התאים.

רק כדי לסבר את האוזן, פתרון ייחודי זה נרשם כפטנט, והוא ייחודי לחברת Ego Power.

אפשרות לניוד הסוללה בין המוצרים

יתרון ענק וחשוב שגם מאפשר למקסם את הנוחיות ממוצריה של אגו פאוור, ניכר בעובדה כי כל כלי העבודה מבוססים על אותה הסוללה ועל אותו הספק העומד על 56 וולט.

כאשר הקיבולת איננה משתנה, משמעות הדבר היא שהסוללה היא זהה בין כל המוצרים וניתן להעבירה ממכסחת דשא, אל מסור חשמלי, וממסור חשמלי למפוח חשמלי, וממנו אל חרמש וכן הלאה.

משך השימוש מטבע הדברים, משנה ממכשיר למכשיר, ומשמעות הדבר היא שגנן מקצועי או אדם פרטי המטפח את גינתו, יכול לסיים את השימוש במכשיר מסוים תוך שהסוללה לא מוצתה עד תום. ומשם להמשיך ולהיעזר בכלי גינון אחר, באין מפריע ועם משך זמן עבודה ארוך וממושך.

הרבה מעבר לפתרון ירוק

באתר הבית של אגו פאוור תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של פתרונות גינון העונים על כל צרכי המשתמש, מגנן מקצועי ועד לאדם פרטי הנוהג לטפח את גינתו מעת לעת.

אחד מן האלמנטים המרכזיים המאפיינים את כלי הגינון הקלאסיים הוא זיהום האוויר המתלווה אליהם כתוצאה מן השימוש בדלקים, וכן זיהום הרעש שבהחלט יכול להפר את מנוחתם של השכנים.

כלי הגינון החשמליים אינם פולטים מזהמים אל האוויר, שומרים על עבודה שקטה ונעימה, ויתרה מזאת – אינם מצריכים תחזוקה שוטפת הדומה לכלי גינון מבוססי דלקים.

כאן לא תמצאו מתנע, לא תצטרכו להחליף שמן, לא תמצאו פלאג או קרבורטור. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על לחצן הכיבוי וההדלקה ובזאת תוכלו להשתמש בכלי הגינון בהצלחה.

ייעוץ מקצועי ואישי

בביקורכם באתר אגו פאוור ישראל, תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע טכניים אשר יכווינו אתכם אל המוצר הנכון.

גם אם אינכם בקיאים בכלי גינון, וגם אם מדובר למעשה ב'טבילת האש' הראשונה שלכם בנושא, הרי שהצוות ישמח לסייע ולפרט, כך שתצאו עם המוצר שיענה על ציפיותיכם וצורכיכם.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות