n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "השאיפה היא להיות מועמדת לכל פרס אפשרי בתחום המשחק"

"השאיפה היא להיות מועמדת לכל פרס אפשרי בתחום המשחק"

הכירו את שירז לנציאנו בת ה-23, שהתחילה את דרכה כזמרת בתוכנית "דה פור" המשיכה כשחקנית בסדרה "נורמלי" ולמרות שהיא פורצת עכשיו עם סינגל בכורה, החלום הגדול הוא להיות שחקנית מובילה ומוכרת. אנחנו מהמרים שהיא בכיוון הנכון

שירז לנציאנו מסגרת- צילום עידן שיסטר
עוד תגיע רחוק, שירז לנציאנו. צילום: עידן שיסטר

היא פרצה אלינו כזמרת אלמונית בתוכנית "דה פור" לפני כשנתיים וחצי, הוציאה סינגל בכורה לפני כשבועיים, אך החלום הגדול של שירז לנציאנו בת ה-23 מראשון לציון, הוא בכלל להיות שחקנית.

את הקפיצה למים אל החלום, עשתה בסדרה "נורמלי" ששודרה בהוט לפני כחצי שנה, סידרה המבוססת על חייו של היוצר ליאור דיין, בנו של אסי ז"ל ובה גילמה את דמותה של קארין.

היא מודעת לקושי שבתחום ולא, היא לא מתביישת לחלום כמה שיותר רחוק ומגלה לנו שלמרות שהיא רק בתחילת דרכה, יש לה ביטחון שגם שחקנים ותיקים בתעשייה היו שמחים לקבל.

-שירז, מזל טוב על סינגל הבכורה "תמיד בראש שלי". ספרי לנו איך הוא נולד?

"אני וקרן קריספיל שהיא חברה טובה ואחראית על המילים והלחן של השיר, ישבנו על ספסל בתל אביב, דיברנו וחשבנו לעשות סתם שיר למגירה. בסוף ראיתי שיש לנו ביד משהו טוב והבנתי שאני חייבת לעשות עם זה צעד קדימה, להוסיף גם קליפ ולהוציא את זה החוצה.

התגובות מצוינות ובעיקר חשוב לי מה האנשים הקרובים אלי חושבים. עם כל הכבוד לסינגל ולקליפ, החלום הגדול הוא להיות שחקנית ולשם אני חותרת. בחודש אוקטובר אני צפויה להתחיל ללמוד משחק ועם הניסיון הראשון שלי בסדרה "נורמלי" אני מאוד מקווה שהדלתות ייפתחו, אבל אני לא משלה את עצמי, אני יודעת שזה תחום קשה מאוד ועדיין אין לי ספק שאצליח.

עטיפת הסינגל- צילום עידן שיסטר

עטיפת הסינגל- צילום: עידן שיסטר

אני רואה את עצמי בעתיד מועמדת לכל פרס אפשרי בתחום המשחק ומאמינה שעם עבודה קשה זה יגיע. אני לא רואה את עצמי עושה משהו אחר."

כאמור בשנת 2018, הופיעה וניצחה כבר בתוכנית הבכורה של "דה פור" וטעמה לראשונה את טעם ההכרה וההצלחה שבתחום. היא מספרת: "לתוכנית "דה פור" הגעתי די במקרה.

אחרי שניסיתי את מזלי בתור נערה בתוכניות הריאליטי השונות כמו הכוכב הבא, דה ווייס וכו', ולא התקבלתי, הפעם דווקא מפיקי התוכנית היו אלו שפנו אלי. למרות שהתאכזבתי בפעמים קודמות, החלטתי ללכת על החוויה וכשהגעתי הבנתי ששינו את פורמט התוכנית והתקבלתי.

הבאתי משהו אחר שכנראה מאוד אהבו שם ולאו דווקא שירה. לדעתי היו שם זמרים לא מוכרים שלא עברו את השופטים ושרו יותר טוב ממני אבל אני הבאתי משהו אחר מעבר לשירה וזה גם מה שגרם לי להצליח קצת יותר מהאחרים".

שירז, היא בת הזקונים של המשפחה לאבא איתן ואמא סיגל ואחות קטנה לבן ומתן.

-איך המשפחה קיבלה את הכיוון שהלכת אליו?

"המשפחה שלי תומכת מאוד וזה לא מובן מאליו. אם זה בצד הכלכלי שהם משקיעים בי ועושים הכל שאצליח וגם בצד הנפשי. יש לי אבא שהוא סלב בתחום הספורט (איתן לנציאנו- יו"ר הפועל חולון), הוא נמצא שם בשביל לחזק אותי כשצריך ואני יודעת שאני יכולה לסמוך על ההורים שלי ועל המשפחה בכלל במאת האחוזים."

שירז עם המשפחה- צילום פרטי

עם המשפחה- צילום פרטי

-הזכרת את אבא שהוא יו"ר הפועל חולון, יש לך בן דוד שהוא קפטן קבוצת כדוריד (בראל לנציאנו- מ.כ חולון), איך את מתחברת לעולם הספורט?

"האמת שספורט תחרותי פחות מדבר אלי, אני כן עושה ספורט יחידני ונהנית מזה, אבל פחות מתחברת לכדורסל. הגעתי פעם אחת למשחק, נהניתי יותר מהאהבה שמרעיפים האוהדים על אבא, אבל כל הרעש והבלגאן- פחות בשבילי. משאירה את זה לו".

עם אבא איתן- צילום פרטי

"הוא נמצא שם בשביל לחזק אותי כשצריך"– שירז עם אבא איתן. צילום פרטי

-מה נאחל לך?

"שאצליח לעמוד בציפיות והשאיפות, שאגשים את החלום הגדול להיות שחקנית ושתראיין אותי בעוד מספר שנים אחרי עוד כמה דברים גדולים שאספיק לעשות".

בהצלחה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות