n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: יחידת השיטור העירוני נבחרה ליחידה מצטיינת ארצית

אור יהודה: יחידת השיטור העירוני נבחרה ליחידה מצטיינת ארצית

כבוד: המשרד לביטחון פנים דירג את היחידה במקום הראשון לרשויות עם הציון 100. הזכייה תזכה את היחידה במענק בגובה 100 אלף ש"ח. ראש העיר, ליאת שוחט: "זכינו ביחידה מדהימה"

יחידת השיטור העירונית. צילום דוברות העירייה
יחידת השיטור העירונית. צילום: דוברות העירייה

יחידת השיטור העירוני של אור יהודה השיגה הישג אדיר כשנבחרה בשבוע שעבר ליחידה מצטיינת ארצית על ידי המשרד לביטחון פנים. היחידה זכתה לציון  100 בבחינה המעמיקה שבוצעה לה. בזכות ההישג  היחידה תזכה במענק מיוחד בגובה של 100 אלף ש"ח.

 יחידת השיטור העירוני הוקמה לפני כמה שנים כדי להגביר את תחושת הביטחון בקרב תושבי העיר. היחידה מורכבת  משוטרים ומפקחים מסייעים שיחד מתמודדים עם האתגרים העירוניים, בדגש על הפרעות רעש, מניעת ונדליזם ושמירה על הסדר הציבורי.

בשבועות האחרונים היחידה, מתמודדת גם עם תופעת גניבות הרכב ואף תפסה מספר חוליות על חם.

ראש העיר, ליאת שוחט: "יש לנו יחידה של אנשים איכותיים שעובדים סביב השעון כדי להגביר את ביטחון תושבינו. אני שמחה שגם במשרד לביטחון פנים רואים את מה שאנחנו רואים שמדובר ביחידה ייחודית שמקבלת משימות ועומדת בהן על הצד הטוב ביותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות