n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: הבניין ברחוב אחאב יחוזק כדי לאפשר לדיירים לקחת את רכושם

קריית אונו: הבניין ברחוב אחאב יחוזק כדי לאפשר לדיירים לקחת את רכושם

על פי סיכום בין עיריית קריית אונו והיזם, הוא יחל כבר היום בחיזוק יסודות הבניין ברחוב אחאב 3 על מנת לתת למשפחות זמן לפנות את מטלטליהן בטרם הריסה. במקביל, היזם ידאג לשטח אחסון למטלטלין ויחל לשלם שכר דירה לדיירים

הבניין ברחוב אחאב. צילום: עיריית קריית אונו
ארכיון. צילום: עיריית קריית אונו

בעקבות הודעת מהנדס קונסטרוקטור ביום חמישי, כי הבניין ברחוב אחאב 3 בקריית אונו מסוכן למגורים, הודיעו פקחי העירייה ל-14 דיירי הבניין כי עליהם לפנות את דירותיהם מיידית. על פי ההערכות המוקדמת שהתקיימה עם נציגי העיריה, מכבי אש והמשטרה בעיריית קריית אונו,  פונה הבניין מיידית.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו פנה ליזם, על מנת שזה ימצא פתרונות מגורים לתושבים, הזהים לאלו שהיו מתקיימים לו התחיל תהליך הפינוי בינוי.

 על פי סיכום בין עיריית קריית אונו והיזם, הוא יחל כבר היום בחיזוק יסודות הבניין ברחוב אחאב 3 על מנת לתת למשפחות זמן לפנות את מטלטליהן.

במקביל, היזם ידאג לשטח אחסון למטלטלין ויחל לשלם שכר דירה לדיירים. בתוך שלוש שנים יוכלו הדיירים לחזור לבניין חדש ולדירות חדשות.

הבניין ברחוב אחאב 3 בקריית אונו מיועד לפינוי-בינוי, ונמצא כבר בהליך מתקדם. העירייה הודיעה ליזם כי תזרז את הליכי הרישוי האחרונים לבינוי בהליך מיוחד ובתחילת השבוע תעלה בקשה לוועדה המקומית.

העירייה נמצאת בקשר ישיר עם דיירי הבניין ועם היזם על מנת למצוא פתרונות לבעיות העולות מהפינוי המהיר וכן מציאת פתרון למסגרות החינוך של הילדים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

בשטיינברג מסכמים את עונת החורף

תפריט נגישות