n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: "אני רואה בכך חשיבות עליונה בפתרון בעיות התחבורה האזוריות"

קריית אונו: "אני רואה בכך חשיבות עליונה בפתרון בעיות התחבורה האזוריות"

בית המשפט העליון קבע כי העבודות לסלילת כביש רפאל איתן המחבר בין ר"ג לבקעת אונו ימשכו כסדרן. השלמת עבודות התשתית וסלילת הכביש נחוצה גם עבור השלמת פרויקט הקו הסגול של הרכבת הקלה שמתוכנן לעבוד באזור

דרך רפאל איתן. צילום: יעקב שלום
דרך רפאל איתן. צילום: יעקב שלום

אחרי מאבק משפטי ארוך בנושא סלילת כביש רפאל איתן המחבר בין ר"ג לבקעת אונו, בית המשפט העליון דחה השבוע את עתירתם של מספר תושבי ר"ג כנגד הות"ל וכנגד נת"ע, בדרישה לעכב את ביצוע עבודות התשתית שיאפשרו את סלילתו של כביש דרך רפאל איתן, שיחבר בין ר"ג לבקעת אונו.

מעבר לחשיבות של סלילת הכביש כדי לשפר את יכולת התנועה, השלמת עבודות התשתית וסלילת הכביש נחוצה גם עבור השלמת פרויקט הקו הסגול של הרכבת הקלה שמתוכנן לעבוד באזור.

בהחלטתו כתב שופט בית המשפט העליון יצחק עמית: "חלק ניכר מהעבודות למיגון מובל הניקוז ולהחלפת התשתיות הנלוות לפעולות המיגון כבר בוצעו באופן חלקי, וממילא לא מדובר בעבודות אשר תיצורנה מצב דברים בלתי הפיך, ובהינתן הטענה שעצירת עבודות המיגון תוביל לעיכוב השלמת פרויקט הרכבת הקלה, בהינתן כל אלה- מצאתי כי דין הבקשה להידחות אף מבלי להידרש לתגובת המשיבים."

ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו: "אני שמח שבית המשפט העליון הכריע סופית בסוגיה, דרך רפאל איתן והקו הסגול של הרכבת הקלה חיוניים ביותר עבור תושבי בקעת אונו ועבור התפתחות עתידית של האזור כולו.

כולי תקווה כי סלילת הכביש וביצוע פרויקט הקן הסגול של הרכבת הקלה יושלמו במהירות האפשרית, אני רואה בכך חשיבות עליונה בפתרון בעיות התחבורה האזוריות בבקעת אונו".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות