n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חברה קדישא ראשון לציון למען משפחות הנרצחים

חברה קדישא ראשון לציון למען משפחות הנרצחים

בחברה קדישא ראשון לציון העניקו ספרי תהילים ונרות נשמה למשפחות חללי ה-7 באוקטובר, לקראת אזכרת ה-30 לקבורתם

קקק

בחברה קדישא ראשון לציון העניקו ספרי תהילים ונרות נשמה למשפחות חללי ה-7 באוקטובר, לקראת אזכרת ה-30 לקבורתם

בחברה קדישא מסכמים מבצע פעילות חסר תקדים בהיקפו. בתוך חודש אחד טיפלו אנשי החברה קדישא בטהרת כ-700 נפטרות ונפטרים שהובאו עם השלמת הליך הזיהוי למרכז הטהרה של החברה בראשון לציון ומשם לבתי העלמין בכל רחבי ישראל. כעת ממשיכים בחברה קדישא לדאוג למשפחות השכולות ונציגי החברה קדישא יצרו קשר עם כל משפחות נפטרי העיר לקראת מועד האזכרה עם סיומם של 30 יום מזמן הקבורה, פגשו אותן בעת העלייה לקבר והעניקו להן סט הנצחה ובו ספר תהילים מהודר בכריכת עור ועליו חרוטות בזהב שמותיהם של הנפטרות והנפטרים ונרות נשמה.

איש לא האמין שמרכז הטהרה המתקדם של חברה קדישא ראשון לציון שנחנך רק השנה, ישמש תוך זמן קצר לקליטת מאות נרצחים והכנתם לקבורה. צוותי החברה קדישא עבדו מסביב לשעון מאז הטבח הנורא ונחשפו לסיטואציות מורכבות ורגישות ביותר. גם למנוסים שבעובדי החברה קדישא, תהליך העבודה היה הפעם קשה ומורכב מאוד.

מנכ"ל החברה קדישא ראשון לציון, ניסים אלקסלסי: "הטיפול בנרצחי הטבח אינו פשוט והחשיפה המוקדמת לשמות ולסיפורים שלהם, הביאה לחיבור מיוחד עם המשפחות. כחלק מכך, נציגינו יצרו איתן קשר לפני ה-'שלושים', פגשו אותן בעת העלייה לקברי יקיריהן והעניקו להן שי הנצחה אישי בדמות ספר תהילים מהודר ונר נשמה. אנשי ונשות החברה קדישא של ראשון לציון גילו גדלות נפש מדהימה והם פועלים בכל דרך כדי להביא את כל הנופלים והחללים לקבר ישראל באופן מכובד וראוי. זו השליחות שלנו ונעמוד בה ככל שיידרש".

קקקר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות