n
דף הבית / בקעת אונו / קרית אונו: פוסטר השלום של תומר מזרחי מבית ספר רימונים

קרית אונו: פוסטר השלום של תומר מזרחי מבית ספר רימונים

באגף לשירותים חברתיים בעיריית קריית אונו, התרגשו מאד מתרומתו מחממת הלב של תומר מזרחי, תלמיד כיתה ו' 2 מבי"ס רימונים- ציור מרהיב, פרי יצירתו לתחרות פוסטר השלום.

IMG-20221219-WA0017
תמונה: תמונת פוסטר השלום צילום: אגף השירותים החברתיים, עיריית קריית אונו

במפגש מרגש באגף לשירותים חברתיים בנוכחות מנהלת האגף, לילך טרבינוביץ, וסגניתה, מיכל קרני , בני משפחתו של תומר ועובדי האגף, הוסר הלוט מעל הציור הנקרא "פוסטר השלום", אשר צויר על ידי תומר.

 

הציור הוצג בתחרות "פוסטר השלום" וצד את עינה של מנהלת המחלקה לילך טרבינוביץ, אשר ביקשה את רשותו של תומר ואביו ג'קי, לתלות את התמונה באגף עם אזכור שמו של תומר. תומר והאב נענו בשמחה לבקשה. תומר הנרגש סיפר בטקס על המסר בתמונה "הילד בציור מאכיל את היונה הפצועה בחמלה רבה, בתקווה שתתרפא ותביא עימה את השלום". צוות האגף העניק לתומר תעודת הוקרה על הענקת הציור לאגף.

 

לילך טרבינוביץ, מנהלת האגף: "מאחלים בהצלחה רבה לתומר המוכשר ושימשיך לעסוק באומנות. גאים להציג את הציור באגף שלנו ומשוכנעים שעוד נשמע עליו רבות ועל יצירותיו" .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות