n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: נפתח קורס מצטיינים לקראת האולימפידע במתמטיקה

אור יהודה: נפתח קורס מצטיינים לקראת האולימפידע במתמטיקה

30 תלמידים שמגיעים משישה בתי ספר בעיר יתחרו בתחרות השנתית העירונית למתמטיקה לכיתות ו'. במסגרת הקורס הם יקבלו דגש על פיתוח יכולות של למידה עצמאית, יצירתיות ומוטיבציה, כל זאת כחלק מתכנית העשרה ייחודית לתלמידים מצטיינים

WhatsApp Image 2022-11-21 at 19.04.54
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

קורס מצטיינים במתמטיקה נפתח בשבוע שעבר באור יהודה ל-30 תלמידים משישה בתי ספר שמשתתפים מדי שנה בתחרות האולימפידע השנתית למתמטיקה לכיתות ו'. מדובר בתלמידים שמגיעים מבתי הספר אלונים, סביונים, אהוד מנור, שיזף, יצחק נבון וסעדיה גאון.

הקורס כולל 15 מפגשים שנמשכים על פני שלושה חודשים. את הקורס מלמד ד"ר אבי פולג שעוסק שנים רבות בפיתוח חומרי למידה ותוכניות חינוכיות ובהכשרות מורים בתחומי המתמטיקה והמדעים, בדגש על פיתוח יכולות של למידה עצמאית, חשיבה מסדר גבוה, יצירתיֹות ומוטיבציה. זוהי תוכנית העשרה ייחודית במתמטיקה לתלמידים מצטיינים בכיתות ו'.

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, שיזמה את הקורס, בירכה את התלמידים והדגישה בפניהם שמטרת התוכנית היא לפתח ולהתנסות באסטרטגיות חשיבה מגוונות, כגון חשיבה לאחור, היקש לוגי, מיצוי אפשרויות, חיבור בין תחומים שונים, דליית מידע מתוך היעדר מידע, ניהול מהלך חקר, יכולות של ניתוח, הכללה ויישום ועוד, כל זאת במטרה לפתח חשיבה ביקורתית, חשיבה יצירתית, למידה עצמאית (מהצלחות כמו גם מטעויות), התמודדות עם תסכול והתמדה ולא פחות חשוב מכך – סקרנות ואהבת המתמטיקה. נושאי המפגשים מגוונים וכוללים משחקים, חידות, אתגרי חשיבה ואף התנסויות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות