n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מחכים ללינוי לאחר הזכייה ההיסטורית

ראשון לציון: מחכים ללינוי לאחר הזכייה ההיסטורית

המתעמלת האומנותית לינוי אשרם, בת העיר ראשון לציון, עשתה את הבלתי יאומן וזכתה במדליית זהב בתחרות הקרב רב אישי באולימפיאדה בטוקיו, ואף אחד לא נרגע מההישג המטורף

לינוי אשרם. צילום מסך ערוץ הספורט
לינוי אשרם. צילום מסך ערוץ הספורט

שלושה מדליסטים אולימפיים תושבי ראשון לציון. שניים מהם עם המדליה המוזהבת. על התוצאה הזו, ראש העיר רז קינסטליך רק חלם וביום שבת היא הפכה למציאות עם הזכייה ההיסטורית של אשרם. מיד לאחר הזכייה קינסטליך פירסם את הדברים הבאים:  "אני גאה ומתרגש לעמוד בראשה של עיר שיצאו ממנה 3 מדליסטים אולימפיים וספורטאים מצטיינים. אני גאה בלינוי שהוכיחה מקצועיות, התמדה ונחישות והביאה לנו עוד הישג היסטורי.
בימים אלה סיימנו לתכנן את מרכז המצוינות לספורט הישגי, בהשקעה חסרת תקדים שיהפוך לבית לכל הספורטים בתחום הג׳ודו, התעמלות מכשירים והתעמלות אומנותית. ראשון לציון הפכה למעצה אולימפית ואנחנו ניתן ונתמוך בספורטאים שלנו לאורך כל הדרך."

 קינסטליך, שוחח ביום שבת עם הוריה של לינוי, חדווה ואורן אשרם ואמר להם שהוא לא יכול להוריד את החיוך מהפרצוף. אביה, אורן, החזיר לרז: "האם היתה לנו היסטוריה כזו בראשון לציון?", ורז מיד השיב: "לא הייתה היסטוריה כזו במדינה כולה, כולי צמרמורת מהתרגשות".

גע הזכייה. צילום מסך ערוץ הספורט
רגע הזכייה. צילום מסך ערוץ הספורט

 

גם ברשת לא נותרו אדישים להישג חסר התקדים של שלושת המדליסטים תושבי העיר: 

השרה איילת שקד כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "לינוי, את אלופה אמיתית! הלב התפוצץ מגאווה לשמוע שוב את התקווה בטוקיו. וברכות לראשון לציון, שהביאה מדלייה אולימפית שלישית לעיר! רז קינסטליך, מה אתה שם להם במים?"

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן כתב: "רז הספורטאים שלכם ממש מזדהים עם שם העיר."

גולשת אחרת כתבה: "ראשון לציון מגדלת אלופים! ובכל תחום!"

גולשת אחרת רוצה שראשון תלמד איך לעשות את זה: "לשנה הבאה חובה ללמד בכל ראשון לציון יחידת לימוד שתכתב על אלופים אולימפיים..
מודל של ממש.. חינוך לאליפות. יחידת תוכן רב גילית"

במקביל, גם בחוף הים לא נותרו אדישים והמציל הראשי בחוף ראשון לציון, גילי גפלה, בישר למתרחצים בחוף על זכייתה של לינוי אשרם שהריעו בתגובה. 

לאחר קבלת הפנים המרגשת במיוחד שערכה עיריית ראשון לציון לשני המדליסטים האולימפיים, בני העיר, ארטיום דולגופיאט ופיטר פלצ'יק בשבוע שעבר https://bit.ly/2X83l7x

נותר רק לחכות ולראות איזה חגיגה מטורפת מתכננים בעירייה ללינוי עם שובה המיוחל הבייתה.  אנחנו כמובן נדווח. 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מציע לשנות את שם העיר ל "ראשונים לציון"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות