n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / פרשת ההתעללות בחולון- הרשת גועשת

פרשת ההתעללות בחולון- הרשת גועשת

מאות תגובות זועמות בפורומים השונים של חולון כתגובה לחשיפת המקרה הקשה בפעוטון בשכונת בן גוריון

1

נכון ליום רביעי בבוקר עדיין לא הותר לפרסום שם הגן או שמן של החשודות, אך בעידן הרשתות החברתיות, צווי איסור הפרסום לא ממש ריאליים ואפשר להגיד שכל תושב חולון שיש לו פייסבוק, כבר יודע את כל הפרטים.

בפורומים השונים התגובות לא איחרו לבוא. לצד פרסום הסרטונים, חלקם ללא צנזורה כפי שפורסמו בערוצי הטלוויזיה, פורסמו גם שמות החשודות וכמובן שם הגן.

הורים רבים נכנסו אל דפי הפייסבוק האישיים של החשודות ולא חסכו במילים, איחולים, גידופים, נאצות ושאר "ברכות" שהופנו בעיקר אל אחת החשודות ואמה, שתיהן עובדות בגן המדובר ונראות בבירור ברוב הסרטונים הקשים לצפייה.

1 2

חלק קטן מהגידופים נגד הסייעת המתעללת שפורסמו ברשת הפייסבוק

האבסורד הגדול הוא שאחת החשודות פרסמה בתמונת הפרופיל שלה את הכיתוב "מפסיקים לשתוק, דורשים מהפכה בחינוך לגיל הרך", סלוגן שמזוהה עם מחאת האימהות כנגד ההתעללויות שנחשפו בשנה האחרונה בגני הילדים. בתמונה אחרת היא מתהדרת בסלוגן "סייעת בישראל, סייעת מהלב". התמונות גררו כמובן תגובות קשות אפילו יותר מההורים ההמומים.

3

התמונה (מצונזרת) שעוררה את זעמם של ההורים הכואבים

בינתיים, נמחק דף הפייסבוק של הגן עצמו וגם הדף האישי של בעלת הגן, נעלם כלא היה. יש להניח שבתוך זמן קצר גם הדפים האישיים של שאר החשודות יימחקו מהרשת, אך זה כמובן לא ימנע מההורים הכואבים והזועמים להמשיך ולפרוק את אשר על ליבם בעקבות הפרשה המזעזעת, ולנצל את הבמה החופשית שמתאפשרת ברשתות החברתיות הרבות.

אמש (שלישי), עצרה המשטרה 6 מעורבות וביניהן כאמור גם בעלת הגן. החקירה נמשכת בתקווה שימוצה הדין עד תום נגד המתעללות המתועדות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות