n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "חיכינו לרגע שיבוטלו ההגבלות"

ראשון לציון: "חיכינו לרגע שיבוטלו ההגבלות"

מאות השתתפו בהכנסת ספר תורה לזכרם של משה ג'רבי, איש המשק של הפועל ראשל"צ בכדור יד ואחיו רונן אלקר

הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת האחים ג'רבי
הכנסת ספר תורה לעילוי נשמת האחים ג'רבי, צילום פרטי

כ-500 איש השתתפו השבוע בתהלוכה להכנסת ספר תורה לזכרם של משה ג'רבי, איש המשק של הפועל ראשון לציון בכדוריד שנפטר מקורונה, ואחיו רונן אלקר, זכרם לברכה.
משה, איש המשק האהוב, היה חלק מהנוף של הקבוצה. במשך 26 שנים עבד בחברה העירונית ונחשב לגדול אוהדי הקבוצה. לפני מספר חודשים הוא חלה בקורונה ונפטר כעבור זמן קצר בגיל 67. אחיו רונן אלקר נפטר לפני כשלוש שנים וחצי ממחלה קשה.
תרומת ספר התורה נעשתה על ידי אחותם אילנה הילי ג'רבי. מסתבר כי ספר התורה שנתרם לזכר האח רונן אלקר, אמור היה להיכנס לבית הכנסת באפריל שעבר, אולם בגלל הסגרים האירוע נדחה. "לצערי, אחי משה נדבק בקורונה ונפטר", מספר ל"גל גפן" האח עו"ד רפי ג'רבי. "אחותי החליטה שהספר יהיה לזכרם של שני אחיי וחיכינו לרגע שניתן יהיה לקיים אירוע ללא הגבלות".
בתום תהלוכה שהתקיימה ברחובות שכונת שיכון המזרח בהשתתפות שרים, חברי כנסת, רבנים, חברי מועצה, בני משפחה וחברים, הוכנס ספר התורה לבית הכנסת "שומרי תורה". "זה בית כנסת שאבי מורי, שלום ג'רבי זכרו לברכה, ייסד והיה הגבאי שלו", מוסיף עו"ד ג'רבי. "מה שמדהים הוא שאבי החליט במהלך חייו להכניס ספר תורה, אבל הוא נפטר ולא זכה לעשות זאת. רק אחרי מותו הספר הוכנס לבית הכנסת. הכנסת ספר התורה השבוע היתה אירוע שמח מהול בעצב. יש כאב, געגוע, עצב והמון זיכרונות שחוזרים שוב ושוב. זכינו להכניס ספר תורה מהודר לזכרם של אחיי ואנחנו רוצים להודות לכל מי שהגיעו והשתתפו בתהלוכה".

רונן אלקר ג'רבי ז"ל, צילום פרטי
רונן אלקר ג'רבי ז"ל, צילום פרטי
משה ג'רבי ז"ל, צילום פרטי
משה ג'רבי ז"ל, צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות