n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מתגייסים למען ליזה, מוטי ואופיר

חולון: מתגייסים למען ליזה, מוטי ואופיר

הכירו את הזוג החולוני שחולם על משפחה מלאה, וההתגייסות המרגשת למענם

ליזה ואופיר, צילום באדיבות המשפחה

ליזה ומוטי בר סימן טוב מחולון, זוג נשוי כבני 40, פנו לאחרונה בקריאה לציבור לתמוך בהם במסע הפונדקאות שלהם להביא ילד נוסף , אח לאופיר בת השנתיים, שאף היא נולדה בהליך פונדקאות.

ליזה מספרת: "בדרך לחלום שלי להיות אימא, במשך יותר מ 10 שנים, עברתי עשרות טיפולי הזרעה וניסיונות החזרת עוברים לרחם (IVF) . תקופה מאוד קשה ומתסכלת. מה לא ניסינו? תרומת ביצית, תרומת זרע, זריקות הורמונים, טיפולים… ושום דבר לא תפס. הוצאנו כסף רב על רופאים פרטיים מומחים, ולמרות כל התקוות והציפיות לא הצלחתי ללדת ילד".

בשלב מסוים , מעט לפני גיל 40 ,הבהירו הרופאים לזוג החולוני שהדרך היחידה העומדת בפניהם היא פונדקאות. ליזה ובעלה מוטי, היא עובדת בחברת ביטוח והוא נהג מונית, גייסו 250 אלף ₪ במתנות מהמשפחה ומהלוואת ענק שלקחו מהבנק לתקופה של 10 שנים, ובסוף התהליך, שקרה כולו בישראל, נולדה להם ביתם אופיר.

"אין לי דרך לתאר את האושר הגדול והאור שהביאה אופיר" מספרת ליזה בעיניים נוצצות. "מזוג כבר לא כל כך צעיר הפכנו בין לילה למשפחה. אופיר היא האור שלנו". עכשיו, כשאופיר בת שנתיים החליטו בני הזוג להביא לאופיר אח. "אנחנו רוצים להיות משפחה מלאה. חשוב לנו שאופיר לא תישאר לבד בעולם. שיהיה לה אח או אחות לגדול איתו".

כדי להתחיל בהליך פונדקאות על הזוג לגייס שנית סכום כסף נכבד. בשלב הזה הצליחו בני הזוג לגייס כבר כמאה אלף ₪ והם פתחו השבוע במבצע "מימון המונים" שבו הם מבקשים מהציבור סכום של כ 150 אלף ₪.

בשלב הזה כבר גויסו כ 45 אלף ₪ ונראה שהזוג בדרך למטרה וליעד. "רק בזכות גיוס מוצלח של 100% הפרויקט יצא לאור" אומרי בני הזוג "אנו אסירי תודה לכל מי שיכול לתרום ולעזור לנו להגשים את החלום. כל סכום שייתרם יתקבל בברכה ואהבה".

לינק לתמיכה במסע של משפחת בר סימן טוב:
https://giveback.co.il/project/66922

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חגיגות עצמאות

יום העצמאות ברחובות: והתושבים יחליטו מה יהיה אופי החגיגות

תפריט נגישות