דף הבית / כללי / עדיין בתמונת הפלייאוף

עדיין בתמונת הפלייאוף

הקבוצה של רון מרקוס, הגיעה לכפר סבא למשחק מול השנייה בטבלה במטרה לשמור על הסיכוי להעפיל למשחקי הפלייאוף בסיום העונה הסדירה. כבר בדקה החמישית, מכה גדולה תרתי משמע לכתומים, כשהבלם עמית מוסרי, נפל לא טוב, פרק את הכתף ופונה באמבולנס אל בית החולים. מרקוס, ביצע חילוף ראשון לא מתוכנן והעלה אל כר הדשא את אורי פסו. למרות הזעזוע בפתיחה, ראשון לציון נראתה טוב ודקה לסיום המחצית, מלך שערי הקבוצה-גיל יצחק, קיבל כדור מדויק מעדן אגמי ובעט פנימה בשביל להוריד את ראשון לציון להפסקה ביתרון.

טעות אומללה של שוער הקבוצה- בן יצחק, איפשרה לכפר סבא לכבוש את שער השוויון בדקה ה-77, התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק. הקבוצה נמצאת במקום התשיעי בטבלת הליגה הלאומית עם 31 נקודות ובמחזור הקרוב תארח את נס ציונה מהמקום הרביעי.

בשבוע שעבר, נערכה פגישה בין ראש העיר רז קינסטליך לבין הבעלים של הקבוצה- אייל ברקוביץ. בפגישה, הבהיר קינסטליך שהוא מעוניין שבעונה הבאה תהיה בעיר קבוצת כדורגל חזקה שתתמודד על העלייה לליגת העל. ברקוביץ, אמר שהוא לא יוכל לעמוד בדרישה והצדדים סיכמו שהקבוצה תועמד למכירה. בחודש שעבר, קיבל ברקוביץ פנייה ממכבי חיפה ואם יקבל את ההצעה, הוא בכל מקרה לא יוכל להמשיך לכהן כבעלים של ראשון לציון.

קבוצת הנוער של המועדון שבה וכבשה את פסגת הליגה הלאומית למרות שסיימה רק בתיקו 3:3 מאכזב מאוד את משחקה מול נועלת הטבלה מחנה יהודה. זאת בעקבות הפסדה המפתיע של אשקלון 4:1 לבת ים מהתחתית. דולב אלגרבלי, ליאל טרבלסי ואור בוקריס כבשו לראשון לציון. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את קביליו יפו.

בליגות הנמוכות הפסדים בלבד. נחלת יהודה מליגה ב', מתקרבת בצעדי ענק אל המקום שמוביל לליגה ג', עם הפסד ביתי 3:1 לבני יפו. היא עם 23 נקודות בדיוק כמו מ.ס טייבה שנמצאת מתחת לקו האדום רק בגלל הפרש שערים גרוע יותר. ביום שישי, קרב ישיר על שש נקודות מול טייבה. הפסד ושתי הקבוצות יחליפו מקומות ונחלת תמצא את עצמה לראשונה העונה מתחת לקו האדום. במחוז דרום ב', שיכון המזרח שנמצאת במקום השישי כבר שבועות רבים, צריכה הרבה מזל בשביל להצליח להיכנס בסוף העונה אל חמשת הגדולות. במחזור האחרון הפסידה בבית 1:0 למכבי אשדוד מהמקום השני ובמחזור הקרוב תארח את מודיעין. בליגה ג', הפסד 5:2 למ.ס ראשון לציון במשחקה מול רמלה. שני טוהר ורונן קפרא כבשו לזכותה. במחזור הקרוב תארח את מ.כ לוד.

בדרך החוצה- ברקוביץ. צילום דאבל פס
רוצה קבוצה חזקה, רז קינסטליך
רוצה קבוצה חזקה, רז קינסטליך
  1. רוצה קבוצה חזקה, רז קינסטליך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות