n
דף הבית / צרכנות / אוכל לכלבים קטנים וגדולים

אוכל לכלבים קטנים וגדולים

מדפי החנויות גדושים במגוון נרחב של אוכל לכלבים., המבחר הגדול הזה עלול להיות לנו לאתגר – כי איך נדע מה לקנות? כיצד נוכל להיות בטוחים שהאוכל שאנו מגישים לכלבנו עונה על הצורך שלו ומשביע אותו כראוי?

מזון לכלבים
תמונה: FREEPIK

אוכל לכלבים קטנים וגדולים

כלב צריך אוכל טוב כדי לגדול טוב. בדיוק זוהי הסיבה שמדפי החנויות גדושים במגוון נרחב של אוכל לכלבים. יש חברות גדולות מאוד שטורחות לייצר אוכל לכלבים, לפתח מתכונים ולשפר אותם בכל עת. כל זאת כדי להבטיח כי כלבכם מקבל את כל מה שהוא צריך להתפתחות טובה. אך דווקא המבחר הגדול הזה עלול להיות לנו לאתגר – כי איך נדע מה לקנות? כיצד נוכל להיות בטוחים שהאוכל שאנו מגישים לכלבנו עונה על הצורך שלו ומשביע אותו כראוי? איך נהיה בטוחים שהוא מקבל את כל אבות המזון ואת כל המרכיבים הנחוצים לו?

 

ייעוץ עם ווטרינר לבחירה נאותה של אוכל לכלבים

אם אתם מתלבטים ולא מצליחים להחליט בביטחון מהו האוכל המתאים ביותר לכלב שלכם, הצעד הנכון ביותר הוא להתייעץ עם הווטרינר. ככל שהוא מכיר טוב יותר את הכלב שלכם ואת העבר הרפואי שלו, הוא יוכל להמליץ על אוכל לכלבים מתאים ומועיל עבור הכלב שלכם.

 

לנסות ולמצוא את האוכל המועיל והטעים לכלב שלכם

במקרים רבים הדרך הטובה ביותר היא פשוט ניסוי ותהייה. יש לא מעט מוצרים בחנויות החיות, מגוון נרחב של אוכל לכלבים. ואתם? צריכים פשוט לנסות. הניסוי עלול להיות מתיש אך בסופו אתם עתידים לשים את האצבע על המזון המתאים והאהוב ביותר. בשלב זה עליכם לרכוש מארזים קטנים ככל שאפשר על מנת לנסות. אתם מציעים לכלב שלכם את האוכל החדש ורואים את התגובות שלו. עוקבים אחרי העיכול ומצבו הבריאותי של הכלב. ובהתאם לכל הנתונים הללו לומדים עד כמה האוכל מתאים וטוב לו.

 

פתרונות מיוחדים למצבים מיוחדים

יש מצבים מיוחדים בהם אתם צריכים למצוא פתרון מיוחד. לדוגמה, כלב רגיש או אלרגי. הוא לא מצליח לעכל כראוי את המזון או מפתח תופעות בריאותיות שונות כתוצאה ממנו. זה יכול להיות פריחה, קשיי נשימה, עור יבש וכדומה. במידה ואתם מתמודדים עם מצב כזה הצעד הנכון ביותר הוא לחפש אחר אוכל לכלבים רגישים. יש לא מעט מוצרים כאלו והם עשויים להיות פתרון נהדר.

 

המטרה: לספק לכלב את המענה הביולוגי שלו

נזכור כי כלב נוצר כדי לחיות בטבע. שם הוא אמור למצוא בעצמו את מזונו ולספק לעצמו באופן אינטואיטיבי את כל צרכיו. כאשר הכלב חי בתנאי בית עלינו לדאוג לכל צרכיו באין לו יכולת לעשות את זה בעצמו. כאן נידרש להתאים לו את המרכיבים הנחוצים לו מבחינה ביולוגית. זאת במטרה להבטיח כי הוא מקבל את המענה הטוב ביותר, וכי יש לו את כל מה שהוא צריך כדי להתפתח בבריאות.

 

אוכל לכלבים שאינו מכיל רכיבים מזיקים

יש לא מעט מרכיבים מזיקים שיש להם נוכחות במוצרי מזון לחיות מחמד. בעת הקנייה כדאי לבדוק את הנושא ולוודא כי האוכל הטבעי לכלבים שאתם רוכשים מכיל רק מה שצריך ללא חומרים מיותרים ומזיקים.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות