n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

כל מה שחדש חדיש ומחודש על המדף עכשיו אצלכם. והפעם במדור ביוטי: בשמים, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, מתנות לסוף שנה לגנים ולבתי ספר ועוד

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39
בתי לוין: צילום אבי קקון

אלמיס לונדון, לראשונה בישראל…

ELEMIS, מותג יוקרה לטיפוח העור, עטור פרסים ובעל ביצועים גבוהים. אייקון אהוב אשר נוסד באנגליה וברחבי העולם מותח את הגבולות בחדשנות בתחום טיפוח העור, משלב מרכיבים יעילים במיוחד ומערכות אספקה חדשניות עם מרקמים מפנקים וארומטיים כדי לשמור על בריאות העור.

המיטב של ELEMIS:

בואו לחוות את מיטב המוצרים של מותג אלמיס עם קולקציה יוקרתית של מוצרים אייקונים לטיפוח עור ולקבלת מראה זוהר ובריא. שגרת הטיפוח לניקוי, פילינג, הזנה ולחות כוללת מוצרים עטורי פרסים.

סדרת Pro-Collagen רב המכר של ELEMIS, סדרת אנטי אייג'ינג לסימני גיל ראשונים, אשר מכילה מגוון רחב של אצות המעניקות לחות עשירה לקבלת עור בעל מראה צעיר יותר.

מה נמצא בסידרה?


Pro-Collagen Cleansing Balm אלמיס, באלם לניקוי עור הפנים מסדרת פרו-קולגן 100 גרם, Dynamic Resurfacing Facial Pads x 60 pads אלמיס, רפידות דינמיות (פדים) לחידוש עור הפנים (60 יחידות)-, Super Food Facial Oil 15ml אלמיס, שמן הזנה מועשר בתמציות "סופר-פוד" מן הצומח, 15 מ"ל ,Pro- Collagen Marine Cream 50ml אלמיס, קרם לחות ליום פרו-קולגן 50 מ"ל

Homepage Hero Banner_Elemis Fab5_Mobile_828x939
Homepage Hero Banner_Elemis Fab5_Mobile_

סוף השנה בפתח ואיתה קולקציית המתנות החדשה של LALINE

לקראת סוף שנת הלימודים ללין משיקה שיתוף פעולה ראשון עם עמותת אנוש, במסגרתו תציג הרשת מהדורה מיוחדת של מארז הכולל מגש קרמיקה אשר יוצר בעבודת יד ע"י מתמודדי נפש מעמותת "אנוש" ונרות,

לצד קולקציית מארזים חגיגית למורות וגננות, המהדורה מיוחדת וכוללת מגש קרמיקה מלבני עם ציור גלים ו- 2 נרות. המגש יוצר בעבודת יד ע"י מתמודדי נפש מעמותת אנוש, במימון ותמיכה של LALINE

ללין – מארז סוף השנה אנוש – 139.80שח צילום MY SOCIAL (2)
ללין – מארז סוף השנה אנוש – צילום MY SOCIAL

מעבדות היקארי המובילה את הדור הבא של אנטי-אייג'ינג משיקה את  FOUNTAIN SERUM המתכנת מחדש את המראה הצעיר של העור

סרום פונטיין, הכוכב של סדרת מעיין הנעורים – תרכיז יוקרתי הפועל להתחדשות העור, לחיזוק והגנה של העור, להגברת לחות וזוהר לטווח ארוך, להפחתה ומניעה של קמטים, להגברת גמישות העור, וכל זאת על ידי מאבק לא מתפשר בתהליכי הזדקנות העור. בעל ריח נהדר ומרקם יוצא דופן.

הפורמולה המתקדמת כוללת מגוון רחב של מרכיבים אשר פועלים בסינרגיה מושלמת ובראשם NAD Nobel™ הלא הוא הרכיב מוגן בפטנט של החברה, שפותח יחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ומכונה בספרות המדעית בשם "מולקולת הזהב", בשל התכונות הבריאותיות הרבות שלו. דרך הפעולה שלו מדמה את תהליכי ההצערה המתרחשים במצב של הפחתת קלוריות לאורך זמן. במצב זה מתעוררים המנגנונים הטבעיים הקיימים בתוכנו, אשר מתחילים לפעול באופן טבעי לחיזוק תהליכי התיקון. בתוך כך הגוף כולו והעור בפרט מעצים את תהליכי התחדשות ברמה תאית, מגביר סינתזה של חלבונים במטריצה הבין-תאית כמו קולגן ואלסטין, של חומצה היאלורונית ובכך משתפר גוון העור ונהיה יותר אחיד, פוחתים הקמטים והעור הופך יותר גמיש.

המוצר מכיל גם תמצית של "אצות שלג" נדירות שנבחרו בשל היכולת שלהם לשרוד בתנאי אקלים קשים, לפתח אסטרטגיות על מנת להערים על הסביבה, להגן על DNA ולפרוח במזג אויר קיצוני. מדעני חברה החליטו 'לנצל' את כוחן של אצות השלג ולשלב אותן בפרומולה כדי להתמודד עם הסימנים הראשונים של הזדקנות העור ועם מזג האוויר הקיצוני הפוקד אותנו יותר ויותר בשנים האחרונות.

בנוסף המוצר מכיל גם את הקומפלקס Royalepigen P5 המשפר את התחדשות הרקמות, מסייע בסילוק רעלים וחלבונים פגומים ולא מתפקדים, ובכך משפר את מרקם העור לקבלת גוון עור אחיד. הקומפלקס ממריץ את הפעילות התאית, מאיץ את חידוש תאי העור, מעורר "תוכנית ניקוי עצמי" מרעלים. מרכיב מהפכני זה מבוסס על החומר שאחראי לתכנות האפיגנטי של נקבות הדבורים למגוון תפקידים וכן מכיל גם תמצית LAKESIS אשר מעוררת את גן הנעורים "קלותו" (KLOTHO). גן זה נקרא על שם אלה יוונית אשר טוותה את חוט החיים, והוא אחראי על אריכות החיים של התא, מחזק את מנגנוני ההגנה של התא ופועל לניקוי רעלים והפחתת פיגמנטציה. ביטוי חסר של גן זה גורם להזדקנות מוקדמת. LAKESIS מתקבל על ידי מיצוי טיפות שרף עץ המסטיקא הידועות בשם "דמעות קריסטל".

רק השנה מוצר הפונטיין סרום, זכה בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון, בקטגוריית המוצר היוקרתי הטוב ביותר (מדליית ארד).

צילום סטודיו היקאריFOUNTAIN SERUM BOX&PROD_BB
צילום סטודיו היקאריFOUNTAIN SERUM BOX&PROD_BB

 

המאפר ומעצב השיער מיקי בוגנים משיק סדרת תחליבי רחצה ארומטיים MB

לאחר הצלחה חסרת תקדים לסדרת השמפו ולאור ביקוש הקהל, המאפר ומעצב השיער מיקי בוגנים , משיק סדרת תחליבי רחצה עדינים ומפנקים במגוון ניחוחות.

סדרת תחליבי הרחצה הארומטיים, הם במרקם עשיר במיוחד אשר מכילים תמציות צמחים ופירות, מינרלים וויטמינים התורמים לתחושת ניקיון ולטיפוח העור, רכותו וגמישותו. התחליבים מפנקים ומבושמים בניחוח מעודן, בעלי מרקם עשיר העוטף את הגוף ומעניק תחושת שלווה ורוגע. רמת ה-ph מותאמת לחומציות הטבעית של העור ותורמת לטיפוחו ולמראה בריא ורענן. מכילים מינרלים, שמנים צמחיים ופרו ויטמין B5. 

אז איזה ריח בא לך היום? 8 ריחות שונים אשר נמכרים בבקבוקים המכילים 600 מ"ל 

JASMINE- יסמין, YUZU- יוזו, ORCHID- סחלבים, POMEGRANATE- זרעי רימונים, CITRUS BLOOM- סיטרוס 

SEED GRAPE- זרעי ענבים, COCONUT- קוקוס, ALO VERA- אלו ורה

הסדרה כולה היא ללא פרבנים, המוצרים של מיקי בוגנים לא נוסו על בעלי חיים והאריזה ניתנת למיחזור.

ShampooComp
צילום: יח"צ

 

 

סרום בוסטר קמבוצ'ה לעור הפנים מבית REBORN

מותג הקוסמטיקה וטיפוח השיער הישראלי- בינלאומי REBORN מציג סרום בוסטר לעור הפנים, המכיל תמצית קמבוצ'ה יחדיו עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים, המזינים את העור בלחות, ויטמינים ומינרלים, המסייעים בהשגת מראה מוצק, חלק וצעיר יותר.

הבוסטר הייחודי מכיל ריכוז גבוה של רכיבים פעילים, כשהמרכזיים שבהם הן חומצות היאלורוניות ותמצית קמבוצ'ה המעניקות יחדיו לעור אנרגיה בכל תהליכי התיקון, מפחיתות את סימני הזמן, מחדשות ותורמות ליצירת מרקם עור גמיש וחלק. תמצית הקמבוצ'ה (פטריית תה) עשירה בנוגדי חימצון שנלחמים ברדיקלים חופשיים, מעודדת ייצור קולגן, מכילה חומצה לקטית המסירה תאים מתים והתחדשותם, ועל כן תורמת גם בהפחתה של כתמי פגמנטציה. כמו כן, מכילה אנזימים וחומצות שמנקים את העור מרעלים ועוד. הסרום מהווה שלב ראשון לטיפוח עור הפנים כתמצית מחזקת לפני מריחתו של כל מוצר קוסמטי אחר, החל מקרם הגנה, דרך מסכה או מייק-אפ ועד קרם לילה. בעת השימוש יש למרוח 1-5 טיפות על עור פנים נקי ולעסות עד לספיגה מלאה. מתאים לכל גיל ולכל סוגי העור. מומלץ לשימוש פעמיים ביום בוקר וערב.

סרום בוסטר לעור הפנים מבית Reborn, 299 שח, להשיג ב- www.Reborn.co.il, סטודיו מוש
צילום: סטודיו מוש

 

.CERRUTI 1881 מותג היוקרה האיטלקי CERRUTI משיק בושם חדש לגבר CERRUTI 1881 SILVER NIGHT : הבושם החדש יוצא לרגל חגיגות 30 שנים ליצירת הבושם האייקוני הראשון.

מותג היוקרה ובית הבישום האיטלקי צי'רוטי CERRUTI נוסד על ידי נינו צי'רוטי (Nino Cerruti) כאשר היה בן 20 בלבד. נינו הוביל את העסק ליצירה וחדשנות מלאת חזון.

המותג חרט על דגלו את החדשנות והיצירתיות, וניתן להרגיש זאת בכל היבט בפרטי הבישום. למותג ניחוחות קלאסיים שהושקו במהלך השנים והפכו לאייקוניים בקרב אוהבי אופנה עילית.

ניחוחות הבושם:

הבושם החדש בעל ניחוח עצי ארומטי חריף. התווים העליונים נפתחים ביוזו טרי ורענן בשילוב החום והחריפות של גרגירי הצ'ילי. לב הבושם ארומטי פורח בחושניות של רוזמרין ויסמין. ובתו הבסיס עץ אלון ולבדנום, מעורבבים עם התווים העציים והמעושנים של הוטיבר.

CERRUTI 1881 – SILVER NIGHT – לגבר – לילית קוסמטיקה – צילום יחצ חול (3)
CERRUTI 1881 – SILVER NIGHT – לגבר – לילית קוסמטיקה – צילום יחצ חול

 

ניוואה מן סנסיטיב פרו


הכירו את סדרת המוצרים המרגיעה במיוחד של ניוואה מן המתאימה לעור רגיש.  עשוי מ 100% בסיס צמחי של שמן זרעי קנאביס + וויטמין E ומסייע לצמצום סימני עור מגורה ומעניק מראה עור רענן.

 

אכפת לנו מאיכות הסביבה! הפורמולה טבעונית- ללא מרכיבים מן החי ומכילה רכיב וממקור צמחי העשוי 100% שמן זרעי קנאביס.

הסדרה כוללת שלושה מוצרים

2 ב 1- קרם גילוח נוזלי + ניקוי יסודי לעור הפנים – 200 מ"ל. מסייע להגן על העור מפני גירויים במהלך גילוח• מרכך את שיער הפנים לגילוח ללא מאמץ, ללא קצף – מסייע לעיצוב הזקן בקלות. האריזה עשויה מ 97% חומרים ממוחזרים. ללא מיקרופלסטיק.

קרם לחות לפנים מרגיע במיוחד– 75 מ"ל. המוצר ידידותי לזקן, מסייע להרגעת העור לאחר הגילוח ומעניק לחות באופן מידי למשך עד 24 שעות. הקרם נספג במהירות, אינו דביק ואינו שומני. האריזה עשויה מ 90% חומרים ממוחזרים.

תחליב אפטר שייב מרגיע במיוחד לאחר גילוח– 100 מ"ל. התחליב נספג במהירות, אינו דביק ואינו שומני. האריזה עשויה מ 90% חומרים ממוחזרים.

NIVEA- 59.90
צילום: יח"צ

 

חברת האיפור PUPA MILANO האיטלקית משיקה פודרה דחוסה, קומפקטית – כזאת קלילה ונעימה שלא תרגישי

PUPA WONDER ME POWDER – NO – POWDER

INSTANT PERFECTION COMPACT POWDER – SWEAT – PROOF – פודרה – לא – פודרה

פודרה קומפקטית לפנים לקבלת מראה מושלם מידית, עמידה בפני זיעה ולחות.

WONDER ME היא פודרה קומפקטית ודחוסה לפנים, קלת משקל ובלתי מורגשת כמו עור שני. הפודרה החדשה מתקנת את גוון העור מבלי להשאיר זכר של אבקה על הפנים ומתאימה לכל סוגי העור, מצמצמת נקבוביות, פגמים ומעדנת את מרקם העור.

ניתן להשתמש בפודרה לאחר מריחת המייק אפ להשלמת האיפור וקבלת מרקם עור אחיד, או כתיקון למייק אפ במהלך היום, ואף בפני עצמה לבד במקום המייק אפ. הפודרה החדשה עמידה בפני זיעה ולחות בזכות אבקות גבישיות ממקור טבעי. הפורמולה המכילה 94.8% מרכיבים ממקור טבעי , ללא טלק וללא מרכיבים ממקור בעלי חיים. עברה מבדקים קליניים ודרמטולוגיים.

ניתן להשיג את הפודרה החדשה PUPA WONDER ME POWDER – NO – POWDER ב- 5 גוונים להתאמה מושלמת

PUPA Wonder Me Powder 89שח פודרה קומפקטית צילום יחצ חול .jpg (3) (1)

 

הצעות למתנות סוף שנה ברשת IBAGS

מותג BLUEBERTY הינו מותג הבית של רשת iBags

התיקים מעוצבים ומתוכננים בקפידה תוך דגש על הפרטים הקטנים ביותר ומיוצרים מחומרים איכותיים. במותג BLUEBERTY אנו מייצרים תיקים ליום-יום, לערב, למורות ולסמינרים במגוון צורות וצבעים.

BLUSHארנק קטן לכרטיסים BB008 BLUEBERTY ברשת IBAGS מחיר 124 שח צילום סטודיו IBAGS
BLUSHארנק קטן לכרטיסים BB008 BLUEBERTY ברשת IBAGS צילום סטודיו IBAGS

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות