n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: העיר ממריאה קדימה! העיר נבחרה להיכלל בתכנית ההמראה היוקרתית של משרד הפנים

רמלה: העיר ממריאה קדימה! העיר נבחרה להיכלל בתכנית ההמראה היוקרתית של משרד הפנים

עיריית רמלה נבחרה ל"תכנית ההמראה" של משרד הפנים, לצד 24 רשויות מקומיות נוספות, במטרה להוביל ולקדם פיתוח כלכלי וארגוני תוך קידום פרויקטים שונים אשר יובילו לשיפורים משמעותיים בארגון הרשות המקומית ובאופן התנהלותה.

רמלה ממריאה קדימה
רמלה ממריאה קדימה. צילום עיריית רמלה

במסגרת התכנית יוענקו תקציבים של 300 מיליון שקלים, להקמת פרויקטים כלכליים, אשר יובילו לשיפורים משמעותיים ברשויות.

עיריית רמלה עמדה בתנאי הסף שקבע המשרד, לאחר בחינת הדוחות הכספיים המבוקרים של הרשויות. בין תנאי הסף: התנהלות פיננסית אחראית, מיעוט הכנסות עצמיות, גרעון שוטף של פחות מחצי אחוז, מספר התושבים נע בין 10,000 ל- 200,000, מענק איזון המהווה לפחות חמישה אחוזים מהכנסותיהן השוטפות, סך הגירעון המצטבר נמוך מ-15 אחוזים מהכנסותיהן ועוד.

התכנית מאפשרת לרשות תכנון רב-שנתי, מיקוד הקשב הניהולי בהיבטים של תרבות ארגונית, תכנון ועבודת צוות המהווים את ליבת התכנית, ובעיקר מהווה הבעות אמון של משרד הפנים ביכולת של הרשויות המקומיות להוביל לשינוי משמעותי ומרכזי.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל, בירך על הבחירה ברמלה, וציין כי "רמלה משנה את פניה זו לא סיסמא. גם משרדי הממשלה בהם משרד הפנים ערים למהפך שעוברת העיר, בדגש על התנהלות כלכלית אחראית שהובילה את העיר לקבל ארבע שנים ברציפות דירוג "טריפל A" של חברת הדירוג מעלות S&P. אני משוכנע שבאמצעות התכנית, נמשיך להצעיד את העיר להישגים חדשים".

בהנחיית ראש העיר, בראש התכנית יעמוד מנכ"ל העירייה, רונן עזריה, אשר יטמיע את התכנית ומימושה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כנסיית השכל קרדיט צילום מאיר כהן פטור מתשלום

פסטיבל במזרח ה-8 בלוד יתקיים בחנוכה

תפריט נגישות