n
דף הבית / צרכנות / אוהבים את FACTORY 54? אז זה בדיוק בשבילכם!

אוהבים את FACTORY 54? אז זה בדיוק בשבילכם!

פקטורי 54 משיקה חנות פופ-אפ בהאנגר החדש של נמל יפו, שתפעל לתקופה מוגבלת עד החגים – ותציע עד 80% הנחה על כל הפריטים לנשים, גברים וילדים.

Factory 54 Archive צילום מושי גיטליס (4)
צילום מושי גיטליס

לכל אוהבי המותגים זאת בשורה מושלמת עבורכם!

בנמל יפו נפתחה חנות פופ-אפ מדהימה של המותג FACTORY 54 ARCHIVE 

לזמן מוגבל עד החגים עם 80% הנחה!

במתחם המתפרס על 1,800 מ"ר, בעלות השקעה של 6 מיליון ₪, יוצגו פריטי מסלול נדירים, לצד פריטים מהעונות הקודמות של המותגים המובילים בעולם, בחוויית קנייה ייחודית ברמה בינלאומית

 

DOLCE & GABBANA, VALENTINO, BALENCIAGA, BURBERRY, GIORGIO ARMANI ,GIVENCHY, VERSACE, ALEXANDER WANG, BALMAIN, BLUMARINE, ISABEL MARANT, IRO, JACQUEMUS,
THE ATTICO, RAG & BONE, MIKE AMIRI,
OFF WHITE, PALM ANGELS, POLO RALPH LAUREN, BOSS, MICHAEL KORS

המתחם עוצב בהשראת עולם התערוכות, עם מיצגים שעוצבו על ידי המותגים בחו"ל

 במתחם יפעל בית קפה בוטיק בקונספט ייחודי של פקטורי 54.

לכבוד הקיץ יתקיימו תערוכות אמנות, הופעות, הרצאות, פעילויות לילדים ועוד

 

 חמש שנים אחרי הפופ-אפ של פקטורי 54 בקניון  TLVשזכה להצלחה אדירה, כעת הפופ-אפ חוזר – והפעם עם מבחר ענק והיצע עשיר של מותגי-על. לפני כחמש שנים רכשה קבוצת אירני את AMOR בכיכר המדינה, ולעסק הצטרפו מותגים שכעת משתתפים במכירה.

החנות תציג אלפי פריטים של בתי האופנה המובילים בעולם – דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, ג'ורג'יו ארמני, בלנסיאגה, איזבל מארה, ברברי ועוד. החלל יציג אוצרות מוקפדת של מחלקת הקניינות, ויכלול פריטים שנצפו על המסלולים בשבועות האופנה של פריז, מילאנו, לונדון וניו יורק – כולם בהנחות של עד 80%. זוהי הזדמנות לרכוש בהנחות שוות פריטים על-זמניים לנשים, גברים וילדים. הפופ-אפ מעניק חוויה ייחודית ברמה עולמית, כשהוא מתפקד כחנות מולטי-ברנד המרכזת את מותגי-העל הכי גדולים תחת קורת גג אחת. צוותים מטעם המותגים בחו"ל השתתפו ביצירת המיצבים וחללי התצוגה, והמתחם כולל ריהוט אותנטי של המותגים הבינלאומיים.

במתחם הנשים תוענק תשומת לב מיוחדת לקטגוריית הערב והגלאם, עם שמלות לעונת החתונות, האירועים והמסיבות, בעיצוב בתי האופנה ז'יבנשי, ג'ורג'יו ארמני, ולנטינו, ורסצ'ה, מוגלר, בלומרין, דה אטיקו ועוד. את הלוקים ישלימו נעלי עקב מבית ג'יאנביטו רוסי, דה אטיקו וכריסטיאן לבוטן.

מתחם מיוחד יוקדש לעולם הריזורט, ויציג את הפריטים שתשמחו ללבוש בחופשות הקיץ – בגדי ים, תיקי קש, סנדלים ושמלות מבית המותגים מיסוני, צימרמן, פוצ'י, דה אטיקו, ז'אקמוס וטרופיק אוף סי. חובבות המראה הנקי והקלאסי ייהנו מפריטים בסגנון על-זמני המהווים פריטי מפתח במלתחה – בדגש על מותגים כמו דה רואו, וינס, נילי לוטן וג'וזף. בנוסף תוכלו למצוא דגמים שמתכתבים עם הטרנדים ששולטים כיום בעולם האופנה, בעיצוב מותגים בועטים כמו בלנסיאגה, אלכסנדר וונג, אוף ווייט או פאלם איינג'לס.

באגף התיקים בולטים במיוחד תיקים מבית דולצ'ה גבאנה, ז'יבנשי, ולנטינו, אטרו, מארק ג'ייקובס ועוד. קורנרים ייחודים יוקדשו לבתי האופנה ברברי, דולצ'ה גבאנה, איזבל מארה ואירו.

בין הדגמים הבולטים שאסור לפספס: בגד גוף אדום שלבשה קנדל ג'נר בתמונה שהובילה את הקמפיין של ז'יבנשי; אוברול תחרה ורוד של בלנסיאגה שלבשה קים קרדשיאן בתמונה ששרפה את האינסטגרם; שמלת לטקס כחולה של ורסצ'ה שלבשה היילי ביבר בדייט פוטוגני עם ג'סטין; סט של טופ וחצאית עם הדפס הבארוק האייקוני של ורסצ'ה, שלבשה אירינה שייק בתמונות פפראצי בלתי נשכחות; ושמלת מיני ורודה של בלנסיאגה שנצפתה על קארדי בי.

FACTORY 54 ARCHIVE BOTTEGA VENETA 12990 אחרי הנחה 7794 צילום באדיבות המותג
צילום באדיבות המותג

במתחם הגברים ניתן לראות דגש חזק על עולם הסניקרס, עם היצע דגמים רחב הכולל דגמים של בלנסיאגה שהפכו לאייקונים, דגמים טרנדיים מבית המותג אקסל אריגטו, דגמים של מותגי-על כמו ברברי, לבוטן או בלמיין, ואפילו הסניקרס האהובות מבית המותג קום דה גרסון.

מי שמחפש את המראה המחויט למשרד, לאירועים או לחתונות ייהנה מאזור המעניק תשומת לב לחליפות, חולצות מכופתרות ומכנסיים מחויטים מבית ברברי, מקווין ודולצ'ה וגבאנה. מי שמתחבר לעולם הסטריט-וור יהנה מקולקציות של מותגי הסטריט הכי פופולריים, עם דגמים שלרוב נחטפים מהר – חולצות, מכנסיים, סווטשירטים ואקססוריז מבית בייפ, קארהארט, דרול דה מונסייה ועוד. בקטגוריית הדנים בולטים במיוחד ג'ינסים מבית דולצ'ה וגבאנה, ולנטינו ואמירי.

במתחם הילדים יוצגו קולקציות הילדים של מותגי-העל הכי יוקרתיים, ביניהם בלנסיאגה, ורסצ'ה, סטלה מקרטני, צימרמן ועוד. המתחם יעניק תשומת לב לנושא חופשות הקיץ, ויציג היצע רחב של בגדי ים, סנדלים, כפכפים, כובעים ואקססוריז נוספים.

לקראת פתיחת שנת הלימודים, תוכלו למצוא חליפות בית ספר בעיצוב המותגים הנחשקים, לצד סניקרס, טי-שירטס, ג'ינסים ועוד. לכבוד עונת החגים יוצג מגוון שמלות לילדות וחולצות חגיגיות לילדים. בקטגוריית התינוקות תוכלו למצוא מארזים מיוחדים, מתנות לידה ותיקי החתלה.

FACTORY 54 ARCHIVE Balenciaga 7950 אחרי הנחה 2385 צילום באדיבות המותג
צילום באדיבות המותג

נמל יפו המתחדש

 

נמל יפו מתחדש בימים אלה על ידי עיריית תל אביב יפו, באמצעות החברה העירונית "אתרים", הממונה על ניהול ופיתוח רצועת חוף הים של העיר. במקביל להמשך פעילותו השוטפת של הנמל הכוללת דיג, חקר ביולוגי-ימי, פעילות של צופי-ים, גלריות, מסעדות ועוד, החלו בנובמבר 2019, העבודות להוספת מרחב פנאי ובילוי במסגרתן מחסן 2 ובית המכולות הוותיקים עברו תהליך שיפוץ ושחזור ובהם צפויים לקום, בין היתר, מרכז קהילה וקיימות, יחידות מסחר מקומיות, בתי אוכל, אזורי ישיבה מוצללים ומגוון פעילויות לאורך השנה שיכללו מופעים, שווקים מתחלפים ואזורי משחק לילדים.

"אנחנו מאוד מאמינים בהתפתחות של האזור והקהילה שגדלה סביבו", מסר רוני אירני. "יפו עוברת כעת מהפכה גדולה מבחינת נדל"ן, תיירות, קולינריה, אמנות ותרבות, והאזור הופך להיות מרכז טרנדי, גם בזכות הסוהו האוס, מלון ג'אפה ולוקיישנים נוספים. הנמל עבר חידוש, ולצד המתחם של פקטורי 54 יהיה בית מלון יוקרתי, מועדון הבארבי החדש, שוק אוכל ומסעדות שיחזירו לו את התהילה ויהפכו אותו למוקד פעילות מרכזי".

טווח מחירים:
נשים:  270 – 9,000 ₪

גברים: 200 -4995 ₪

קידס:  75 – 2,093 ₪

שעות פתיחה: ימים א'-שבת מ- 10:00 – 22:00

נמל יפו 2, לינק להגעה: https://waze.com/ul/hsv8wqfb0t

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות