n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / מזל טוב הפועל גני תקווה!

מזל טוב הפועל גני תקווה!

היסטוריה במועצה המקומית גני תקווה: קבוצת הכדורגל שרק השנה עשתה את צעדי הבכורה המחודשים, סיימה עונה עם עליית ליגה מפוארת!

צילום אוהד דלל מדיה הפועל גני תקווה
חגיגות העולה החדשה! צילום: אוהד דלל מדיה הפועל גני תקווה

בשעה טובה, תם ונשלם- הפועל גני תקווה נפרדת מליגה ג' אחרי עונה אחת בלבד ובעונה הבאה תשחק בליגה ב'! הקבוצה שהוקמה מחדש והתחילה בקיץ שעבר את העונה הראשונה שלה בליגה ג', שמה לעצמה מטרה אחת ברורה- לעלות ליגה בתום העונה, והיא עמדה בה ובגדול!

במחזור הסיום המכריע, אירחה הקבוצה את בני הרצליה והביסה אותה 5:1 בדרך לחגיגות האליפות שהתקיימו במוצ"ש. דור אוסדון פתח את הסכר כבר בדקה החמישית ופחות מעשר דקות לאחר מכן, כפיר עטיה הכפיל את התוצאה לזכות גני תקווה.

החגיגה של האדומים המשיכה בדקה ה-55 של המחצית השנייה עם שער של אסי משיח שקבע 3:0 וחמש דקות לאחר מכן כבר 4:0 עם שער שכבש אדיר נחמיאס. אסי משיח השלים צמד אישי וכבש את האחרון לזכות גני תקווה במשחק ובעונה כולה כשקבע 5:0 בדקה ה-68.

גני תקווה הורידה הילוך ועד לסיום הצליחה הרצליה לכבוש שער לא מנחם שחתם את תוצאת המשחק ונתן את האות לחגיגות האליפות על כר הדשא! הפועל גני תקווה עושה היסטוריה ובתוך עונה אחת עולה לליגה ב'.

כפיר עטיה ואסי משיח צילום אוהד דלל מדיה הפועל גני תקווה

הקפטן אסי משיח, חוגג עם כפיר עטיה- צילום: אוהד דלל, מדיה הפועל גני תקווה

המצטיין במשחק עם שער ועוד שלושה בישולים- כפיר עטיה, סיכם את המשחק ואת העונה כולה בהתרגשות וכך הוא כתב בדף הפייסבוק שלו: "סוף סוף אפשר לנשום לרווחה! אני לא יכול לתאר במילים את כל ההרגשה העצומה של היום המיוחד הזה! יום כל כך משמח לעלות ליגה בהפועל גני תקווה, להיות חלק מסנסציה ולא בכדי להיות שחקן שאוהב שחי ושהתשוקה לכדורגל בוערת בתוכי.

מי היה מאמין? שאלה רטורית כי בלי אמונה אין הצלחה. שאוביל ואהיה חלק ניכר ודומיננטי בעונה כה מופלאה! לפני 3 חודשים פנו אליי קבוצת כדורגל הפועל גני תקווה, אחרי ששמעתי את החזון של המועדון ואחרי שהבנתי את המטרה לשמה באתי והיא 'בוא אלינו ותעלה אותנו ליגה', לא חשבתי פעמיים וישר הגעתי. זיהיתי וסימנתי לעצמי עוד מטרה שהשגתי בדרך והפעם קוראים גני תקווה.

הגעתי עם זוג נעליים ועשיתי את מה שאני אוהב וממקום אותנטי ופתוח להצלחה. אני איש של מטרות, של הצלחות, של השגיות,של ניצחונות והפעם היה לי העונג להכיר צוות מנצח -שחקנים ואנשים מקסימים אוהדים נפלאים, להוכיח לעצמי שגיל זה רק מספר, שהכל מתחיל ונגמר בתשוקה וכשנותנים לך במה תלמד לתת מופע מפתיע ותמיד עם סוף טוב.

אז הגעתי למשחק העונה ששם יש רק אפשרות אחת ניצחון בלבד! עם גול מושלם ושלושה בישולים ניצחנו 5-1 ואין תחושה טובה יותר. אין דבר יותר מרגש מלראות את העיניים של הילדים שלך שמעריצים אותך מלראות את השמחה שעל פניהם שזכיתי שיגיעו ויצפו בי.

כפיר עטיה עם הילדים צילום אוהד דלל מדיה הפועל גני תקווה

כפיר עטיה והילדים המאושרים

תודה לאישתי היקרה היא זאת שדחפה אותי ואמרה לי 'כפיר לך תשחק שהילדים ייראו אותך ויתרגשו ממך' תודה על צרור המחמאות הפירגונים המעטפת התמיכה וההקרבה, תודה לעצמי שאני מעניק לעצמי הזדמניות ותודה למועדון הפועל גני תקווה על הזכות. ואחרי שהשמחה תתפוגג אקבל החלטה. מה יהיה היעד הבא? רק אחד יודע עכשיו זה הזמן ליהנות!"

יו"ר הפועל גני תקווה ליאור שחר, אמר ל'גל גפן': "עונה ראשונה, תואר ראשון, עליית ליגה, מה אפשר עוד לומר? תודה ענקית לשותף שלי לדרך, עידן פיינגולד, לכל המתנדבים לאורך הדרך, למתן בלום, חנן אהרונסון, יוסי הוכברג ולכל מי שתמך, עודד, פירגן, והאמין בדרך שלנו.

הלב ניצח בענק. 300 אוהדים במשחק עלייה, 120 צופים בממוצע למשחק, איפה יש דברים כאלה בליגה ג'? גני תקווה היתה צמאה לקבוצת כדורגל וסיפקנו לה את הצימאון בעונה חלומית.

ליגה ב' תהיה שונה וניערך בהתאם. מקווה מאוד שנצליח בזמן קצר להקים מחלקת נוער שתספק שחקנים מקומיים לקבוצת הבוגרים. חינוך הנוער והצלחתם בראש מעייננו כרגע. נסיים את החגיגות השבוע ונתחיל בהכנות."

    ליאור שחר ועידן פיינגולד צילום אוהד דלל מדיה הפועל גני תקווה

ליאור שחר ועידן פיינגולד

כל הצילומים: אוהד דלל, מדיה הפועל גני תקווה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות