n
דף הבית / בת ים / בת ים: "אהבה על החוף" פסטיבל האהבה הראשון של בת-ים עם מופע אור קולי מרהיב

בת ים: "אהבה על החוף" פסטיבל האהבה הראשון של בת-ים עם מופע אור קולי מרהיב

בת-ים תחגוג הקיץ לראשונה את ט"ו באב, בהפנינג של אהבה שיימשך יומיים, ובמסגרתו יוצג על המזח מופע אור קולי חדשני וייחודי. המופע האור קולי יימשך עד ה-31.8,

 

חוף בת ים באדיבות דוברות בת ים
צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

בת-ים תחגוג הקיץ לראשונה את ט"ו באב, בהפנינג של אהבה שיימשך יומיים בתאריכים 10-11/08/2022 ( רביעי וחמישי), ובמסגרתו יוצג על המזח מופע אור קולי חדשני וייחודי. המופע האור קולי יימשך עד ה-31.8 וירים למבקרים את הקיץ עם מופעים ושיתופי פעולה זוגיים מפתיעים וייחודיים.

המופע האור קולי יחל ב- 10.7 בשעה 18:00 בערב פתיחת פסטיבל ״אהבה על החוף – הפנינג מטורף הכולל יומיים של מופעים בהשתתפות האמנים המובילים בישראל, טברנה יוונית הכוללת דוכני מזון, בר קוקטיילים ועוד. המופע האור קולי יימשך לאורך כל הקיץ ויסתיים ב- ב31.8

המופע האור קולי אותו הפיק ועיצב יזם ואמן האור גיל טייכמן, כולל חגיגה עוצרת נשימה של מזרקות מים ואור המוצבות בתוך הים, מלווה בסימפוניה מוקלטת בהשתתפות 30 נגנים. כל מופע יימשך 10 דקות, בכל שעה עגולה ויהיה פתוח לקהל הרחב שיוכל לצפות בו מהמזח. הכינו את הסטורי!

בת ים1
צילום: טייכמן

הקמת המופע ארכה כחודש ימים, בהשתתפות מאות אנשים, כולל 4 צוללנים ואנשי ילת״ם. המופע יכלול כ-200 פנסי תאורה ומערכת משאבות מים משוכללת שיובאה מאיטליה.

החל משעות הערב יהנו המבקרים ממופעי מוזיקה בהשתתפות הכוכבים הגדולים בישראל, אשר יבצעו שיתופי פעולה ייחודיים ומפתיעים – משה פרץ מאחר במופע שקיעה את התקווה 6 ; אביב גפן מארח את ״היהודים״ במופע רוק ; עדן בן זקן ולירן דנינו חוגגים במסיבת חוף מטורפת ; שרית חדד חוגגת אהבה עם מוש בן ארי ועוד.

צביקה ברוט ראש העיר: ״במסגרת הקיץ המוגזם של בת -ים אנחנו גאים להביא לחוף בת ים את המופע האורקולי המרשים שידעה ישראל בעשור האחרון. חוויה ייחודית וחד פעמית לכל תושבי הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות