n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / מרגש: השיר שנכתב לזכרה של ליאור מימון ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים

מרגש: השיר שנכתב לזכרה של ליאור מימון ז"ל שנרצחה במסיבה ברעים

ליאור מימון ז"ל, מרמת גן, היא אחת הנרצחות במסיבה ב״רעים״- ועכשיו, לזכרה הוציא הזמר דיוויד כרמל שיר עם סרטון מרגש

WhatsApp Image 2023-11-15 at 20.48.28

ליאור מימון ז"ל בת ה-22, בתם של דגנית ויריב ואחות בכורה לאגם ויהלי, שנולדה וגדלה ברמת גן עד שנרצחה בדם קר. ליאור יפת התואר אהבה את החיים, את המשפחה, תמיד הייתה מוקפת חברים, אהבה לצחוק, לבלות, לרקוד ותמיד האירה כל מקום אליו הגיעה. ליאור נרצחה בזמן שעבדה בהפקת המסיבה ברעים.

את השיר כתב הזמר דיוויד כרמל שנמצא בימים אלו במילואים בתפקיד מאבטח מתקנים סמ"ל בבסיס נטופה.כרמל מוזיקאי צעיר ומוכשר בן 21 מפוריה עילית בצפון, מספר "לפעמים, האמנות מוצאת את משמעותה ברגעים הכי לא צפויים, את השיר ואולי, כתבתי לפני שנתיים בעקבות מקרה טרגי נכנסתי לחדרי נסער, מלא ברגשות והמילים פשוט נכתבו עם הדמעות. השיר הזה נדחה להוצאה כמה וכמה פעמים וכנראה שהיה סיבה,  הוא היה מיועד לאחת לליאור מיימון ז"ל.אחרי ה-7 לאוקטובר עם האסון הנורא שתקף אותנו, את מדינת ישראל הבנתי שזה הזמן הנכון להוציא את השיר לעולם כדי להנציח את ליאור מיימון ז"ל שנקטפה ולתת להוריה טיפה של נחת ככל שאפשר כי מה נשאר להם בסוף זה זיכרון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות