דף הבית / חדשות העיר / יושבי ראש ההנהגה העירונית – רוני עקירב ואבי צרף

יושבי ראש ההנהגה העירונית – רוני עקירב ואבי צרף

 

אבי צרף ורוני עקיבא

"בשנה האחרונה התמקדנו בגיבוש הנהגות הוריות שהיו שותפות מלאות להחלטות הבית ספריות. היעד המרכזי שלנו היה ליצור מצב שמנהלת בית הספר תשתף את הנהגת ההורים על הנעשה בבית ספרה באופן שוטף.
כמו בכל שנה, המשכנו לטפל במאות בקשות של הורים לגבי שיבוצם בגנים ובבתי הספר, ואנו שמחים לציין כי הצלחנו לממש להורים את רוב בקשותיהם.
השנה החולפת הסתכמה במתן דגש על איכות הצהרונים, הן מבחינת פעילות והן מבחינת המזון המוגש בהם. לגבי השנה החדשה, הרי שנמשיך לעקוב מקרוב אחר הצהרונים בדגש על המשך הפיקוח על איכות המזון לילדי העיר, ולא נתפשר בשום צורה ודרך על כך.
המשכנו במעקב אחר מיזם השאלת הספרים בכל בתי הספר בעיר ולשמחתנו ניכר גידול משמעותי בכמות הילדים שנרשמו למיזם. יחד עם זאת, יעדנו העיקרי לצרף בתי ספר נוספים למיזם, בדגש על המקיפים השש שנתיים. אגב מקיפים, הרי שהצלחנו להשיג עבורם קורסים מוזלים לבחינה הפסיכוטכנית, אשר תעזור לתלמידים בעיקר לקראת לימודיהם האקדמאים לאחר הצבא.
נמשיך ברתימת כל בתי הספר בעיר לפעילויות התנדבות, לרבות גיוס תרומות מצרכי מזון לנזקקים בחגים ונעודד בתי ספר לפעילות התנדבותית בבתי אבות,
מועדוני נוער אקים וניצני ראשון ועוד. כל אלה בצד דבקות במשימות שהפעלנו בשנה החולפת ובכלל. מטרתנו כולה עומדת למען ולטובת תלמידי גני הילדים ובתי הספר בעיר. כך היה וכך יהיה. אנו עוקבים מקרוב אחר נושא הקמת קפטריות בכל המקיפים בעיר, ומלווים מקרוב את המכרז העירוני שיוצא בימים אלו, כאשר המטרה העומדת לנגד עינינו השגת קפיטריה במחיר מניח את הדעת ונגיש לכל תלמיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות