דף הבית / חדשות העיר משני / נהג משאית שפך פסולת בניין באתר התארגנות

נהג משאית שפך פסולת בניין באתר התארגנות

רונן דמארי

בעיצומן של מדורות ל"ג בעומד וכשידי פקחי החברה לבטחון מלאות בשמירה על הסדר סביב המדורות הקהילתיות, שני נהגי משאיות ניצלו את הרגע ושפכו פסולת בניין באתר התארגנות במערב העיר. רק בזכות ערנות של פקח יחידת איכות הסביבה, כפיר אביטל, נתפסו השניים על חם. מנהל הפרויקט הוזעק למקום והחל בשורה של תירוצים מדוע הוא כן יכול לשפוך את הפסולת במקום. מתברר שמדובר באתר התארגנות שניתן לקבלן כדי להציב כלים הנדסיים וציוד עבור עבודות תשתית בסמוך המתבצעות בסמוך. נהג אחד כבר הספיק לרוקן את תכולת המשאית וככל הנראה הנהג השני התכוון גם לעשות זאת. מנהל הסיירת הירוקה, יוגב כהן, הגיע למקום, יצר קשר עם המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה והעביר להם את כל הפרטים והחומרים. הנהג יוזמן לחקירה פלילית וככל הנראה המשאית תוחרם.

ראש העירייה, רז קינסטליך, שיבח את פעילות מפקחי הסיירת ואמר: "קבלנים ונהגים מנסים כל הזמן למצוא פרצה ומקומות מבודדים על מנת לזהם את הסביבה, התפיסות האלו מוכיחות שאנחנו לא מתכוונים לוותר עד שיבינו שלא משתלם להם לעבור על החוק".

ברחבי המדינה יש אתרי הטמנת פסולת מורשים, אליהם אמורים הקבלנים להשליך את הפסולת המצטברת במהלך עבודתם, אולם הניסיון לחסוך את עלויות ההובלה וההטמנה יצר תופעה שהפכה כבר למכת מדינה. באירוע אחר, נהג משאית נצפה במצלמות החברה לבטחון כאשר הוא שופך פסולת בסמוך למתחם האלף. ניידת הסיירת הירוקה הוזעקה למקום ועצרה את הנהג לפני שנמלט מהמקום. לנהג נרשם דו"ח בגובה של 3000 ₪ והוא נדרש לנקות המקום.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לבטחון, מקסים בביצקי, הוסיף כי: "החברה לבטחון מתכוונת להציב מצלמות ואמצעים טכנולוגים אחרים באזורים המועדים לפורענות על מנת לאתר את פורעי החוק ולשייך את הפסולת אליהם". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, סיכם: "אני קורא לתושבים להתקשר ולהתריע על כל פעילות חשודה ואנחנו נבדוק את העניין".

 

משאית עם פסולת בניין
צילום: באדיבות העירייה
משאית עם פסולת בניין
צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות