n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תעודת הוקרה לעובד "מניב" שסייע באיתור ילדה נעדרת

ראשל"צ: תעודת הוקרה לעובד "מניב" שסייע באיתור ילדה נעדרת

עובד "מניב ראשון" נור אל עג'ו הבחין בילדה בת שמונה הצועדת לבדה בשולי כביש מהיר כשהיא בוכיה ומבוהלת. כאשר העובד עצר ליד הילדה שהוגדרה כנעדרת, היא ביקשה ממנו: "תחזיר אותי לאמא". לאחר שהרגיע אותה הוא דאג כי תחזור בשלום למשפחתה המודאגת

נור וסאלי. צילום מניב ראשון
נור וסאלי. צילום מניב ראשון

עירנותו של עובד "מניב ראשון" סייעה באיתור ילדה נעדרת: בשעת אחר הצהריים של יום רביעי שעבר סיים עובד מחלקת התפעול בחברת המים העירונית "מניב ראשון" נור אל עג'ו, את יום עבודתו והחל בנסיעה לכיוון ביתו. כאשר פנה מרחוב משה דיין לכביש 4 הוא הבחין לפתע בילדה קטנה בת שמונה הצועדת בשולי הכביש כשהיא בוכה ונראית מבוהלת ואובדת עצות.
מבלי להסס העובד עצר לצדה, שוחח אתה והבין ממנה שירדה מהאוטובוס לא הרחק משם וכי אינה יודעת כיצד לשוב לביתה בתל אביב. לדבריו: "הילדה חיבקה לי את הרגל וביקשה: 'תחזיר אותי לאמא'".
נור הרגיע את הילדה, ובמקביל יצר קשר עם תחנת המשטרה בראשון לציון ודיווח על המקרה. כאשר הוא מסר את שמה של הילדה לתחנה נאמר לו כי בשעות האחרונות מתנהלים חיפושים אחר הילדה לאחר שהאם התקשרה למשטרה ודיווחה עליה כנעדרת. תוך זמן קצר הגיעה למקום ניידת שאספה את הילדה והובילה אותה בבטחה למשפחתה.
סאלי לוי מנכ"לית "מניב ראשון" העניקה לנור תעודת הוקרה על האחריות והאכפתיות שגילה ואמרה: "העובד הביא לידי ביטוי את ערכי החברה באופן מיטבי, גילה חמלה ואזרחות טובה והעניק עזרה לילדה במצוקה. העובדים שלנו הם השגרירים הטובים ביותר של החברה ואני גאה על האופן בו הם מייצגים אותנו".

איציק מזרחי, מנהל מחלקת התפעול בחברה, הוסיף: "נור הוא עובד יוצא מהכלל שמלבד המסירות והמקצועיות שהוא מראה בעבודתו, הוא גילה אנושיות ואזרחות למופת. הוא ראוי לכל ההערכה והשבחים על כך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות