n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / "הייתי ילדת סרטי הסטודנטים"

"הייתי ילדת סרטי הסטודנטים"

השחקנית יובל רהב (25) מ"בית צבי" קפצה על כל הזדמנות כדי להפגין את כישורי המשחק שלה ולצבור ניסיון בתחום. בקרוב תיכנס לנעליה של סבתא בת 80 במחזה "נדל''ן" שכתב איש התקשורת רוני קובן ותשחק בחורה נוירוטית בדרמה "המים זוכרים".

יובל רהב_

כילדה שתמיד חלמה להיות שחקנית, יובל רהב שגדלה בראשון לציון וכיום מתגוררת ברמת גן, ניצלה כל הזדמנות כדי להתמקצע בתחום. כשנתקלה במודעות דרושים לסרטי סטודנטים היא לא היססה לרגע. "אמא שלי הייתה לוקחת אותי הלוך חזור במוניות לאודישנים בתל אביב, ההורים שלי תמכו בי בכל צעד לאורך כל הדרך משהייתי קטנה ועד היום". היא מספרת. כשהייתה בת 12 לוהקה לסרט בכיכובו של משה איבגי (מספר שנים לפני הפרשה שגדעה את קריירת המשחק שלו). רהב מספרת על חוויה מאוד חיובית על הסט. "ההתנסות הזאת לימדה אותי המון על עולם המשחק. משה, שאני זוכרת אותו בצורה מאוד חיובית, החדיר בי בטחון שזה אכן צריך להיות המקצוע שלי. בכלל, הייתי מוקפת בסט של מקצוענים עם אנשי צוות מהממים". 

לפני שהחלה בקריירת משחק, רהב שירתה בצה"ל כמדריכת חי"ר ומדריכת סיירות. היא התנדבה במקסיקו מטעם הסוכנות היהודית ולימדה את המקומיים אנגלית. לאחר מכן, נרשמה ללימודי משחק בבית הספר לאומנויות הבמה "בית צבי". בתחילת החודש הבא היא תשחק בהצגה נדל"ן. מדובר בדרמה משפחתית פיוטית שכתב איש התקשורת רוני קובן ובמרכזה מאבק משפחתי בין דורות על עתידו של בית בנווה צדק, מאבק שלמעשה שמציג תמונה עדכנית של המציאות הישראלית. 

מהי הדמות שאת מגלמת ב"נדל"ן"?

אני משחקת אישה בת 80 בשם בטי. היא חולת סרטן ריאות שנכנסת לקומה בתחילת המחזה וקמה באמצע ומתחילה לעשות בלאגן. כשהיא מתעוררת, היא מחליטה כל מיני החלטות פזיזות. בטי חיה את העבר ומנסה להציל את הבית מהריסה כי הוא מכיל בתוכו זיכרונות ש"משאירים בחיים" את בעלה המנוח אהרון.  זהו סיפור אוניברסלי, כל אחד ימצא שם נקודות חיבור לחיים הפרטיים שלו, במערכת יחסים מול ההורים שלו ומול האחים שלו. הכנתי את עצמי לתפקיד הזה לא רק מבחינה נפשית אלא גם פיזית. תרגלתי איך הסבתא הולכת, מדברת, ומתנהגת אישה עם סרטן ריאות. עבודה מאוד מפורטת. שמחה מאוד לקבל תפקידים כאלה כי אני יכולה לצאת מהגוף שלי ולהיות מישהו אחר. 

הפקה נוספת שתעלה בחודש הבא ב"בית צבי" היא "המים זוכרים" שמציג את סיפורן של שלוש אחיות שונות זו מזו באופיין ובאורח חייהן, שנמצאות מזה שנים בנתק, נאספות בבית ילדותן עם מות אימן. במפגש המחודש ביניהן צפים ונחשפים סודות מן העבר. בהצגה רהב תגלם את דמותה של תרזה.

מה הסיפור של תרזה?

תרזה היא בחורה קפריזית ונוירוטית שכל הזמן נמצאת בעשייה ומרגישה שהכל נופל עליה. יש שם איזשהו מאבק בין האחיות על הזיכרון מי הייתה אמא שלהם. מי הייתה הכי בסדר, מי הכי אהובה עליה ומי הכי אהבה אותה . זו דמות נורא מעניינת שאין לה רגע דל. יש בי משהו בנפש כל הזמן חושב, הולך קדימה, כמעט לא חי מה שקורה כאן ועכשיו. אני יכולה להבין מה עובר לה בראש – איך היא חושבת ולאן היא הולכת. 

המחזה נדל"ן יעלה בין התאריכים 10-17.6 בשעות הבוקר והערב באולם גרי בילו בביה"ס לאומנויות הבמה בית צבי בשעות הבוקר והערב

ההצגה "המים זוכרים" תעלה בין התאריכים 29.6-15.7 באולם אלי לאון בבית הספר לאומנויות הבמה בית צבי בשעות הבוקר והערב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240506-WA0009

טקס יום השואה העירוני בחולון: אף עין לא נשארה יבשה

תפריט נגישות