דף הבית / כללי / לא כל תוספת תופסת

לא כל תוספת תופסת

חניכיו של ניר ברקוביץ, אוהבים בדרך כלל את הדקות האחרונות של המשחקים ואת תוספות הזמן. לא פעם במהלך העונה, הם ניצחו עם שערים שנכבשו ממש ברגע האחרון של המשחק, אך ביום שישי, הם הרגישו איך זה להיות בצד השני, כשספגו שער בדקה ה- 93 של ההתמודדות מול חדרה, וירדו מאוכזבים מכר הדשא כשהם אוספים רק נקודה אחת במשחק החוץ החשוב.
עומרי שקל, העלה את ראשון לציון ליתרון כבר בדקה התשיעית של המשחק אחרי מסירה נפלאה של אוגו, אך כאמור, עמוק בתוך תוספת הזמן- סמיר באירקטרביץ, כבש את שער השוויון הדרמטי והשאיר נקודה אחת בחדרה. במהלך המשחק הורחק מאמן חדרה, אחרי שזרק מילים מיותרות אל צוות השיפוט. למעלה מ- 100 אוהדים כתומים, ליוו את הקבוצה לחדרה, וראו את הניצחון בורח להם מהידיים ברגע האחרון. ברקוביץ אמר בסיום: "אכזבה גדולה, אבל בכל זאת, זה מגרש קשה והרבה קבוצות הפסידו פה. לקחנו נקודה ואנחנו עם הפנים קדימה. צריך גם מזל בכדורגל והפעם לא היה לנו אותו. נסתפק בנקודה וננסה במשחק הבא לקחת שלוש נקודות. אנחנו עובדים קשה כל השבוע על משחק הלחץ שלנו. אנחנו רוצים לעלות ליגה. אם נשחק בדרך הזו עד סוף העונה נעשה את זה".
בעקבות תוצאת התיקו, איבדה הקבוצה את המקום השני לטובת הפועל כפר סבא, כשבפסגה- הפועל תל אביב ממשיכה להגדיל את הפער בדרך הבטוחה אל ליגת העל. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל בני לוד. בסיבוב הקודם, המפגש בין הקבוצות הסתיים עם ניצחון 2:1 של ראשון לציון.
קבוצת הנוער, מתחתית טבלת ליגת העל, יצאה למשחק חוץ באשדוד, וחזרה עם נקודה אחרי תיקו מאופס. הקבוצה נמצאת במגמת השתפרות, ובמחזור הקרוב תקבל הזדמנות פז לאסוף שלוש נקודות נוספות, כשתארח את נועלת הטבלה מאשקלון.

הניצחון ברח ברגע האחרון- צילום עמותת האוהדים הלב הכתום

 

ניר ברקוביץ – צילום נזיה סולטן

 

הכתומים המסורים בדרך לחדרה- צילום עמותת האוהדים הלב הכתום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות