דף הבית / חדשות העיר משני / "הציבור מסתכל על מבחן התוצאה"

"הציבור מסתכל על מבחן התוצאה"

רונן דמארי

 

בסניף הליכוד בעיר פועלים במלוא המרץ: בריאיון ל"גל גפן" אומר השבוע יוסי חממי: "אני ממש שמח שהקמנו את המטה והוא פועל בצורה מאוד יפה, אנשים יושבים ומתקשרים למצביעי הליכוד שמופיעים ברשומות, יש קשר עם ציבור הבוחרים אנחנו מגייסים אנשים לעבודה ביום הבחירות והתארגנו בתקציב לשם כך. אנחנו נענים לאנשים שרוצים להציב שלטים ובזמן הקצר שבו התארגנו אנחנו רואים שיש שיתוף פעולה ורצון של תושבים להתגייס כפעילים".

 

-מה ייחשב כהצלחה מבחינתך?

"אנחנו רוצים לשמר את הכוח של הליכוד בראשון לציון. בגלל הגודל שלה, ראשון לציון למעשה קובעת את זהותם של כחמישה אחוזים מחברי הכנסת. אם למעלה משלושים אחוזים מהמצביעים בראשון לציון יתמכו בליכוד, זה ייתן לליכוד מנדט וחצי לפי החישובים שלי. אם נשמור על הכוח שלנו, אני רואה שלושים ומשהו מנדטים שנשארים בליכוד וחלקנו יהיה מנדט וחצי, ועל זה אני רוצה לשמור – פעם אחת הצלחה של סניף ראשון והצלחה של המחנה הלאומי שממשיך לעבוד ולהתנהל עם הדור הקיים ועם הדור הצעיר".

 

-מה לגבי התיקים והחקירות של ראש הממשלה?

"אני חושב שכל הנושא של התיקים והפעילות החקירתית מעניין בעיקר את אותם גורמים ופוליטיקאים שעוסקים בכך. הציבור מסתכל על מבחן התוצאה ובכל פעם אנחנו רואים שהמחנה הלאומי ותנועת הליכוד צועדים קדימה. המדינה השתנתה בעוצמה שלה, בכלכלה שלה והולכת ומתאחדת כי כולם מבינים שלעם היהודי אין ארץ אחרת. זה רק מחזק את הרצון לתקוע יתד לאומי במדינת ישראל, אין לנו מה לחפש במקומות אחרים. אמנם יש בעיות במערכת הבריאות ויש בעיות ביטחוניות אבל בזכות העוצמה שלנו נחזיק מעמד".

 

-מה תענה לתושב העיר שיאמר לך כי הוא סבור שבנימין נתניהו מושחת?

"זה עניין של פרופורציות, כמו שמישהו יאמר שכל מי שעוסק בענייני ציבור יש בו מן השחיתות. לדעתי זו יותר תחושה של אזרחים שמושפעים מהפרסום ומהתקשורת ופחות ממה שקורה בפועל. רק אם אדם מורשע בבית משפט ניתן לקבוע אם הוא מושחת או לא".

 

-להערכתך דוד ביטן ימשיך להיות גורם משמעותי גם בכנסת הבאה?

"דוד ביטן ימשיך להיות חבר כנסת ולפעול למען העיר. על פי הסקרים אנחנו מקבלים בערך 30 מנדטים ואני רוצה להגיד לך שאנשים נלחמו על מקום 36 או 37 כי הם מאמינים שבסופו של דבר הם ייכנסו. הסקרים בסופו של דבר מתאמתים ביום האחרון, ביום הבחירות והוא היום הקובע, ואני מאמין שאם אחוזי ההצבעה יהיו כמו בדרך כלל, המחנה הלאומי ישמור על הכוח שלו והליכוד ימשיך להוביל את המדינה מפני שאף מפלגה אחרת לא באה עם חזון".

סניף הליכוד בראשון לציון
סניף הליכוד בראשון לציון
יוסי חממי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות