n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: במלאות 25 שנה- כיכר המדיטק הפכה לכיכר רבין

חולון: במלאות 25 שנה- כיכר המדיטק הפכה לכיכר רבין

בחולון ציינו בדרך מקורית חצי יובל להירצחו של ראש ממשלת ישראל יצחק רבין ז"ל

כיכר המדיטק הפכה באופן סמלי לכיכר רבין, 2020. צילום-רן יחזקאל (3)

במלאת 25 שנה להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, הפכה ליום אחד כיכר המדיטק בחולון לכיכר רבין. בכיכר בחולון נשמעים בשבועות האחרונים, למרבה הצער, ביטויי אלימות והסתה במסגרת ההפגנות, באופן שמזכיר את ההתרחשויות שאירעו בארץ בתקופה שקדמה לרצח.

כיכר המדיטק הפכה באופן סמלי לכיכר רבין, 2020. צילום-רן יחזקאל (1) כיכר המדיטק הפכה באופן סמלי לכיכר רבין, 2020. צילום-רן יחזקאל (3)

בכיכר נתלה באופן סמלי שלט שנושא את שמה החדש והזמני, על הרצפה נפרסו מילותיו האחרונות של רבין –  "האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה" ובני נוער חולונים הניחו על האותיות פרחים ונרות, על מנת לסמל את "נוער הנרות" שלפני דור.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "כמי שעמד על הבמה בעצרת השלום, לפני 25 שנה, לצדו של רבין, אני מודאג מאד מהשיח בארץ כיום, ואין לי ספק שגם רבין, לו היה חי היום, היה מודאג מאד. 

כיכר המדיטק הפכה באופן סמלי לכיכר רבין, 2020. צילום-רן יחזקאל (5) כיכר המדיטק הפכה באופן סמלי לכיכר רבין, 2020. צילום-רן יחזקאל (4)

מותר להביע מחאה ולהפגין, מותר להסכים לא להסכים, אבל אסור ומסוכן להפוך את הוויכוח הפוליטי לאלים. החובה להמשיך ולנסות להתאחד היא צו השעה, דווקא בימים טרופים אלה. זה חשוב היום, אולי אפילו יותר מאי פעם".

ראש עיריית חולון מוטי ששון משוחח עם בני נוער על יצחק רבין – כיכר המדיטק הפכה באופן סמלי לכיכר רבין, 2020. צילום-רן יחזקאל (2)

צילומים: רן יחזקאל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ילדי ניר עם בגן בראשון קרדיט דרור ישראל2

גני ראשון לציון אירחו לפורימון משמח, את ילדי ניר עם

תפריט נגישות