n
דף הבית / מומלצים / מה הופך את קניון רמת אביב לאחד ממרכזי הקניות והבילוי המצליחים בישראל?

מה הופך את קניון רמת אביב לאחד ממרכזי הקניות והבילוי המצליחים בישראל?

בין שלל הקניונים ומרכזי הקניות הפועלים כיום בישראל, לא כולם מצליחים ומשגשגים באותה מידה. חלקם מושכים מאות ואלפי מבקרים מדי יום, בעוד אחרים מדשדשים מאחור ונמצאים בסכנת סגירה מתמדת. קניון רמת אביב, הממוקם בלב ליבה של רמת אביב הישנה, נחשב לאחד המצליחים והאטרקטיביים שבהם.

department-store-265135_1280
קרדיט לתמונה: pixabay

מה הופך מרכז קניות ובילויים דוגמת קניון רמת אביב למצליח ומשגשג כל כך, לקניון המושך אליו אינספור מבקרים קבועים ומזדמנים מדי יום ואשר חנויות רבות נלחמות על הזכות לפתוח בו סניף? כפי שנראה מיד, מדובר בשילוב של גורמים אשר הופכים את המקום לאטרקטיבי מבחינות שונות ועבור מגוון אוכלוסיות.

שילוב בין חנויות מסוגים שונים ומיקום מנצח

עוד בטרם נגיע לחנויות הרבות והשונות שניתן למצוא בקניון רמת אביב, כדאי להתייחס גם לאחד מיתרונותיו הגדולים ביותר כגורם אשר הופך אותו למרכז קניות ובילויים אטרקטיבי במיוחד – מיקום. קניון רמת אביב שוכן כאמור בלב רמת אביב הישנה, על מפגש הרחובות ברודצקי ואיינשטיין ובקרבה של כמה עשרות מטרים מדרך 2. מיקום זה במרכזה של רמת אביב הופך את הקניון ללב ליבו של אזור צפוני זה של העיר, ולנגיש בקלות מכל הכיוונים. מרחק חצי דקת נסיעה מכביש 2 ואף במרחק הליכה מאוניברסיטת תל אביב ומתחנת הרכבת הסמוכה.

מלבד למיקום המרכזי והאטרקטיבי כל כך, כמובן שאיכות ומגוון החנויות שניתן למצוא בקניון הוא אחד הגורמים העיקריים ההופכים אותו לאטרקטיבי, מוצלח ופופולארי כל כך – בקניון זה ניתן למצוא אינספור חנויות מסוגים שונים ומקטגוריות שונות, החל משלל חנויות מותגים (ארמני, בילבונג, נייקי, אמריקן איגל, קלווין קליין, קולומביה, דיזל ועוד רבים וטובים…) וכלה באינספור בתי קפה, מסעדות ומקומות אירוח בהם ניתן לשבת לקפה טוב או לאכול ארוחה מכל סוג ברמת איכות גבוהה ביותר.

 

בנוסף לחנויות מותגים וחנויות "שכונתיות" קטנות יותר, שלל בתי קפה ומסעדות, ניתן למצוא בין חנויות קניון רמת אביב לא מעט עסקים לקניות וסידורים יומיומיים. למשל – סניף גדול של שופרסל בו ניתן לערוך קניות יומיומיות לבית, מרפאות וקליניקות, סטודיו לפילאטיס, חנויות מחשבים (כולל סניף של חנות iDigital  של אפל), חנויות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ועוד. כלומר, קניון זה מספק גם את רבים מהשירותים הבסיסיים והיומיומיים להם כולנו נדרשים מדי פעם (או באופן שוטף), וכך הופך להיות "מקום של עצירה אחת" (בדומה ל one stop shop  – חנויות הענק האמריקאיות בהן ניתן למצוא הכל מהכל…). לא רק קניון לבילויים או מרכז קניות לבגדים ומותגים, אלא גם מרכז גדול בו ניתן לעשות את רבים מהסידורים השגרתיים והקניות היומיומיות.

 

מסיבות אלו (ועוד) מושך אליו קניון רמת אביב כל כך הרבה מבקרים מדי יום, ונחשב לאחד ממרכזי הבילוי והקניות הפופולאריים והמבוקשים ביותר על ידי לקוחות מצד אחד, וחנויות, מסעדות ובתי עסק באשר הם מצד שני.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר קניוני עופר בכתובת https://myofer.co.il/

  • תוכן ממומן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: רוי שוקולד

מתנות ליום הולדת מפנק

תפריט נגישות