n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / סופיה מורצ'ה ממועדון הלוחם הצעיר בראשון לציון, עם עוד מדליית זהב בינלאומית!

סופיה מורצ'ה ממועדון הלוחם הצעיר בראשון לציון, עם עוד מדליית זהב בינלאומית!

הישג מרשים לספורטאית מועדון הטאקוונדו "הלוחם הצעיר" סופיה מורוצ'ה בתחרות שהתקיימה בסקופיה שבמקדוניה במסגרת סבב גביע העולם.

סופיה מורוצה צילום הלוחם הצעיר
סופיה מורוצ'ה. צילום: "הלוחם הצעיר"

מורוצ'ה זכתה במדליית הזהב בקטגוריה לנערות במשקל עד 52 ק"ג לאחר שניצחה 1:9, 0:7 בגמר את נדירה לגריסי משבדיה. הישראלית גילתה עליונות מוחלטת וניצחה בזכות ניהול מושלם של הקרב, בו שמרה על טווחים וצברה נקודות בכניסות מתוזמנות ובעיטות לראשה של יריבתה.

מורוצ'ה הבטיחה מדליה כבר לאחר שניצחה ברבע הגמר את הקרואטית לוסיה חג'וקוביץ', אבל לא הסתפקה בכך והמשיכה לניצחון 4:7, 4:10 בחצי הגמר על איבנה קראיסניק מבוסניה-הרצגובינה, בטרם הבטיחה את המקום הראשון בקרב הגמר.

סופיה מורוצ'ה היא אחת הספורטאיות הבכירות בפרויקט אתנה של האגודה שמטרתו לעודד ילדות ונערות להתחיל להתאמן בטאקוונדו. כאמור, סופיה היא ספורטאית מצטיינת של מועדון "הלוחם הצעיר" בראשון לציון, שם היא עובדת תחת שרביטם של המאמנים: אנטון מגרה, תומר גנור ורון גרשנוק.

אל התחרות במקדוניה התלוו אליה מאמן נבחרת ישראל מרק ברגינסקי וכמובן ההורים שתומכים ומלווים כל צעד של סופיה בעולם הטקוואנדו. תמיכה נוספת מקבלת סופיה מעיריית ראשון לציון וגם ממרכז מכבי ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות