n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: פעילות מסיונרית בתיבות הדואר בבנייני העיר

רחובות: פעילות מסיונרית בתיבות הדואר בבנייני העיר

תושבי רחובות קיבלו בשבוע האחרון עלונים הקוראים לפעילות מיסיונרית. "נקים מארב למצוא את מי שאחראי לחלוקה" הם מבטיחים

תמונה של WhatsApp‏ 2023-08-14 בשעה 09.07.43
צילום: פרטי

תושבים רבים בעיר גילו בימים האחרונים עלונים של פעילות מיסיונרית בתיבות הדואר "לא האמנתי כשקראתי את זה, חסתי על הילדים שלנו וזרקתי את זה מייד" אומרת לגל גפן רחובות אחת התושבות ברחוב דרך ירדנה שמצאה את העלונים. לדבריה, "הבן שלי הביא משהו צבעוני מתיבת הדואר ושמחתי לא קרא את דברי ההבל הללו, אלא כשזה הגיע לעיני נאלמתי. ירדתי מייד לתיבות הדואר וראיתי שבכולן זה קיים. העפתי הכל מייד כמובן לפח האשפה"

תושבת אחרת ברחוב הרי אדום בשכונת רחובות ההולנדית סיפרה גם היא מקרה דומה. "קראתי שתנועות מיסיונריות מרימות את הראש בערים אחרות אבל לא חשבתי שזה יגיע גם לרחובות. הבן שלי שנחשף לזה קרא את הדברים ובארוחת צהריים סיפר ושאל שאלות על העלון. היינו בהלם כי זה לא משהו שהוא שמע בבית, כשניסינו להבין את העניין הוא סיפר על העלון מתיבת הדואר. אני לא מבינה איך אין פיקוח על מה ששמים בתיבות הדואר ומי בכלל מעז להפיץ כזה דבר".
מבדיקה של גל גפן רחובות עולה כי לאיש אין מושג מי הפיץ את העלונים בתיבות הדואר באופן פרטי, התושבים מצידם לא מוכנים לעבור לסדר היום וחלקם הבטיחו גם מארב על מנת למצוא את מי שאחראי להפצה.
תמונה של WhatsApp‏ 2023-08-14 בשעה 09.07.42
צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות