n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תושבי אברמוביץ לא מוכנים שמתקן חנייה "קרוסלה" ימוקם בשכונה

ראשל"צ: תושבי אברמוביץ לא מוכנים שמתקן חנייה "קרוסלה" ימוקם בשכונה

תושב השכונה: "זה שישנה מצוקת חניה זה ידוע לכולם, אבל להכניס מתקן כזה לגובה, מפלצת ענקית בקרבת גני ילדים ובית ספר זה פשוט סכנה, האם מישהו לקח בחשבון שיש שם מאות ילדים?"

קרוסלה לחנייה
קרוסלת חנייה בבנייה באברמוביץ. צילום: פרטי

תושבי שכונת אברמוביץ יפגינו אחה"צ להפגנה על מתקן חניה שנבנה בצמוד לבית ספר סלמון וגני ילדים.
המתקן שבנייתו החלה בימים האחרונים ושאמור להיות בגובה של בניין בין 4 קומות הביא את תושבי השכונה לצאת למחאה עקב מיקומו.

תושב השכונה סיפר ל" גל גפן ראשון לציון" על זעקת התושבים בשכונת אברמוביץ "זה שישנה מצוקת חניה זה ידוע לכולם, אבל להכניס מתקן כזה לגובה, מפלצת ענקית בקרבת גני ילדים ובית ספר זה פשוט סכנה, האם מישהו לקח בחשבון שיש שם מאות ילדים? למה מכוניות אמורות להגיע למקום כזה לחנות? המיקום מאוד בעייתי, זה לא הפתרון למצוקת החניה". 
תושבת נוספת סיפרה: "המיקום של המתקן הוא סמוך לשני גנים ובית ספר סלמון שנמצא בחניון בית הספר. מדובר במפלצת מתכתית שנבנתה מתחת לאף שלנו בגובה 4 קומות, יהיה רעש, פיח, צפירות, ומה יקרה אם חלילה יקרה אסון, משהו יזוז, זה פשוט מפחיד, אנחנו לא רוצים את כל הרעש בזה לידינו, זה מגוחך שהמתקן הענקי הזה הוא בסה"כ ל-12 מכוניות, כאשר המתקן עצמו עומד על 2 חניות, מה שאומר שכל הסיפור הוא הוספה של 10 מקומות חניה, זה מזערי, לא עוזר בתופעת מצוקת החניה ובטל בשישים, אנחנו לא מוותרים. היום בארבע וחצי ברחוב קרן היסוד 28 תערך הפגנה, אני קוראת לכולם להגיע, היום זה בשכונה שלנו ומחר בשלכם".

מתקן חניה מדגם קרוסלה. צילום ייזום ראשון
מתקן חניה מדגם קרוסלה. צילום: ייזום ראשון

 

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה לדברים:
לאחר פניות חוזרות ונשנות של תושבי השכונה באשר למצוקת החנייה באזור, הוחלט להקים מתקן חנייה מדגם קרוסלה בחניון, אשר יוסיף 12 מקומות חנייה בחינם לרווחת התושבים. המתקן עובד על מנוע חשמלי שקט והוא אינו עובד על דיזל כפי שנטען ומשכך אינו פולט פיח ואינו מזהם ונחשב לירוק לחלוטין.
המתקן עומד בכל תקני הבטיחות המחייבים בינהם גם – התקן האירופאי המחמיר – EN 14010 והתקן הישראלי לחנייה 5437.
המתקן יהיה סגור מכל צדדיו וגם יגודר, על מנת להבטיח כי לא יוכלו לטפס עליו או לשחק בקרבתו.
בנוסף, על מנת לנקוט משנה זהירות – הבוקר, לפני תחילת העבודות יודעה שוב הגננת בגן הסמוך ומנהלת בית הספר וסוכם כי בזמן ההנפות, שהסתיימו לאחר שעה – התלמידים והילדים לא יהיו בחצר על מנת לנקוט בכל אמצעי הזהירות המחמירים״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

העדות

היכל התרבות מאיר ניצן מציג: הסרט עדות ליום השואה

תפריט נגישות